לקראת חסימות הצמתים: בחרו במצלמה בשידור חי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

מחאת יוצאי אתיופיה נכנסת ליומה השלישי, ובמסגרתה צפויות חסימות כבישים נרחבות באזור. לא רק גוגל מפות או ווייז יחלצו אתכם מהצרה, כך תוכלו לתמרן בכבישים ולהימנע מהפקקים שתבחרו מצלמה בצומת שלכם. מפקד תחנת משטרת רחובות נערך עם כוחות שיטור בצומת ביל"ו כהערכות להפגנה במידה והיא תפרוץ במקום

מארגני המחאה של יוצאי אתיופיה הבהירו כי גם היום (רביעי) בכוונתם להמשיך ולהפגין  ברחבי הארץ(זה היום השלישי) לקראת שעות הערב באזורים מרכזיים, בהם גם צמתים הסמוכים לעיר רחובות על כביש 40(צומת ביל"ו)  . לנהגים שייצאו לדרך  בשעות הקרובות בתום יום העבודה וינסו להתעדכן מול אפליקציות ניווט כמו ווייז או גוגל מפות על מנת להגיע למחוז חפצם בדרכים , קיימת אפשרות נוספת  לחזות על כבישי ישראל באמצעות אתר נתיבי ישראל.המציג 220 מצלמות שממוקמות בחבי הארץ לצדי הכבישים הראשיים ומאפשר לצפות בצמתים. בנוסף,האתר מאפשר לבצע חיפוש באמצעות שם הכביש או מספר הכביש, או חיפוש באמצעות חלוקה לפי אזורים בישראל.

כחלק מהיערכות לקראת המחאה קרוב ל-30 שוטרים תחת פיקודו של סנ"צ שרון מנור מפקד תחנת משטרת רחובות התמקמו בסמוך לצומת ביל"ו כדי למנוע אנרכיה בצומת,זאת לאחר שנהגים רבים נאלצו להמתין ברכבים למעלה מ-5 שעות בעקבות חסימת הצומת הראשית לכל הכיוונים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *