מאות השתתפו במצעד הגאווה בראשם סגני ראש העיר וחברי מועצה

מאות השתתפו במצעד הגאווה בראשם סגני ראש העיר וחברי מועצה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מאות השתתפו במצעד הגאווה בראשם סגני ראש העיר רחובות זהר בלום, יניב מרקוביץ וחברי מועצת העיר. האירוע כאמור נערך בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות ומשטרת ישראל. 

מ"מ ראש העיר זהר בלום במצעד

ממלא מקום ראש העיר רחובות זהר בלום וחברי סיעתו, עו"ד שמואל בר דאנזאן, אורית שרגאי ואוה גור הגיעו לכבד בנוכחותו את אלפי הצועדים במצעד הגאווה. בלום: 'ואהבת לרעך (גם אם הוא לא) כמוך'".

שרים לך רחובות פופ אפ

 

"מצעד הגאווה המכובד שצועד בשעה זו בעיר רחובות הוא עוד הוכחה לעובדה שהעיר רחובות היא מודל לסובלנות וחיים משותפים של בני כל המינים והמגזרים. תודה לצועדות והצועדים בני כל המינים וכל הגילאים ותודה מיוחדת לחברי ח״כ יוראי להב הרצנו שכיבד אותנו בנוכחותו".

יניב מרקוביץ' במצעד הגאווה 2022

סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ: "אני שמח שגם השנה הצלחנו לקיים מצעד בזכות הירתמותם של פעילים רבים מהקהילה הגאה בעיר. הציבור הרחב הצביע ברגליים ובא למצעד כדי להזדהות עם הקהילה והערכים שנוגעים לכולנו כחברה: סבלנות, סובלנות, שיוויון וקבלת האחר".

איטל בציר אלשיך במצעד הגאווה 2022

חברת מועצת העיר איטל בציר אלשיך: "כל הכבוד לכל העומדים ועומדות מאחורי המצעד, הצועדים והצועדות למען חופש, שיוויון וליברליות. שקראו היום לזכות של כל אחת ואחד מאיתנו להיות מי שהוא ומי שהיא רוצה להיות".

מצעד הגאווה 2022 צילום משטרת ישראל

במשטרה סיכמו: "המשטרה סיימה כעת את היערכותה המבצעית ברחובות, בתום מצעד הגאוה בעיר וכלל הצירים נפתחו לתנועה כסדרם. שוטרי תחנת רחובות בסיוע כוחות משטרה רבים, נערכו החל משעות הצהריים לתהלוכה שנערכה בעיר וביצעו שינויים זמניים בהסדרי התנועה, תוך הפניית כלי הרכב לצירים חלופיים".

 

"ההיערכות המבצעית בשטח אפשרה את סיומו של האירוע בבטחה ועם סיום המצעד, נפתחו כלל הצירים לתנועת כלי רכב. (תמונות האירוע:קרדיט דוברות המשטרה)".

כוחות משטרה צילום משטרת ישראל

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://t.me/RehovotNews

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *