מאות סטודנטים תושבי רחובות קיבלו מלגה עירונית קהילתית ע"ס 2,000 ₪

חדשות רחובות - מאות סטודנטים תושבי רחובות קיבלו מלגה עירונית קהילתית ע"ס 2,000 ₪ - רחובות ניוז

מאות סטודנטים תושבי רחובות קיבלו מלגה עירונית קהילתית ע"ס 2,000 ₪

, באמצעות, הפעילה במהלך שנת הלימודים תשפ"א תוכנית מלגות קהילתיות, במסגרתה נתנה הזדמנות ל-250 סטודנטים לקבל מלגה על סך 2,000 ₪, הכוללת 30 שעות פעילות בקהילה במסגרת 60 ארגונים ועמותות, השבוע התארחו נציגי המלגאים בלשכת ראש העיר, .

עיריית רחובות, באמצעות מרכז הצעירים העירוני- הפלטפורמה שפועל בתוך החברה העירונית, מחלקת לסטודנטים מלגות רבות.

חדשות רחובות – מרכז צעירים רחובות – הפלטפורמה – רחובות ניוז

בימים אלה הסתיימה השנה החמישית של תוכנית המלגות הקהילתיות, לה הוקצה תקציב מלגות בהיקף כולל של כ- 500,000 ₪ לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר.

תוכנית המלגות הקהילתיות פועלת בעיר בחמש השנים האחרונות במטרה לעודד סטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול בקהילה תמורת מלגה עירונית.

הסטודנטים הזכאים השתלבו בכ-60 ארגונים שונים הפועלים בעיר רחובות, העוסקים בליווי משפחות, ילדים, אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, חלוקת מזון לנזקקים, קידום פעילויות לחברה ועוד.

הסטודנטים שהיו פעילים במהלך השנה והשלימו 30 שעות, קיבלו מלגה על סך 2000 ₪ ממש לפני מספר ימים, ובימים אלה התארחו נציגי המלגאים בלשכת ראש העיר, רחמים מלול.

במפגש נכחו גם חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים, , מנכ"ל העירייה, מנהלת הפלטפורמה ורכזת המלגות.

ראש העיר, : "שמחנו לפגוש את נציגי הסטודנטים שקיבלו מלגה עירונית ועוד יותר שמחנו לחלק למאות סטודנטית מלגות, על מנת להקל מעליהם את העול הכלכלי של מימון שכר הלימוד. רחובות עיר המדע והתרבות תמשיך לקדם ולדחוף את דור העתיד שלה בכל דרך אפשרית. הקהילה יוצאת נשכרת מהמלגה בשל התרומה הנרחבת של הסטודנטים למגוון של מטרות בעיר".

מחזיק תיק נוער וצעירים, : תקופת הקורונה והסגרים הוכיחה את חשיבות המעורבות של צעירים/ות וסטודנטים/ות בחיי העיר, מעורבות קהילתית, שכונתית, של סיוע לקהילות השונות, היכרות ופעולה משותפת. זו בדיוק המטרה של המלגות הקהילתיות – לחבר את הסטודנטיות והסטודנטים לעיר ולקהילה.
אני רוצה להודות מקרב לב לכל המלגאים והמלגאיות על שנה מיוחדת של תרומה רבה וייחודית, וכמובן לצוות הפלטפורמה שבלעדיו כל זה לא היה יכול לקרות.

תודה מקרב לב לכולכםן!"

, מנהלת מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה: "תוכנית המלגות הקהילתיות, הפועלת זו השנה החמישית, מוכיחה את עצמה. הביקוש גובר הן מצד הארגונים והן מצד הסטודנטים. אנו שמחים להיות גורם המחולל שינוי, מסייע לסטודנטים בתשלום שכר הלימוד, ומעודד אותם למעורבות בקהילה. אנחנו שומעים מהסטודנטים כי הם ממשיכים להיות פעילים בארגון, גם לאחר סיום השעות הפורמליות, וזו ההצלחה הגדולה ביותר".

חדשות רחובות – מרכז אקדמי פרס (תואר פלוס) – רחובות ניוז

בחודש נובמבר תפתח ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב.

תנאי סף להגשת הבקשה: סטודנטים בגיל 18-35, תושבי רחובות על פי תעודת זהות (לפחות מ 1.11.20), הלומדים באחד המסלולים הבאים: תואר ראשון מינימום 14 שעות שבועיות בסמסטר א', תואר שני מינימום 8 שעות שבועיות בסמסטר א', לימודי הנדסאים או סמינרים להוראה. סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים ללמוד מינימום שני קורסים בסמסטר א'.
כל סטודנט העומד בקריטריונים יוכל להירשם בטופס מקוון באתר האינטרנט של מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה, ולבקש להשתבץ לפעילות המוצאת חן בעיניו.

אין צורך להמציא טפסים ולהגישם ידנית.

מערך המלגות העירוני הינו אינטרנטי, וניתן להירשם דרך המחשב או באמצעות הטלפון הנייד. ההרשמה כוללת מילוי פרטים של הסטודנט וכן את העדפותיו למקום ההתנדבות.
עם סיום ההרשמה, יתבצע בירור הזכאות של כל סטודנט. סטודנט שימצא זכאי יעודכן בשיבוצו לארגון, ויתבקש לבצע את הפעילות, בהתאם לדרישות הארגון.

פרטים נוספים והרשמה לתוכנית המלגות ע"י רישום בטופס מקוון באתר מרכז צעירים הפלטפורמה www.haplatforma.org.il בין התאריכים 21.11.21-30.11.21.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *