מאכזב! המשטרה עצרה שוהה לא חוקי תושב שכם השופטת זהר דיבון סגל שחררה אותו

חדשות רחובות - אילוסטרציה: הארכת מעצר - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
אילוסטרציה

מאכזב! המשטרה עצרה במהלך השבת את מוראד יאמין בן ה-26 משכם שנראה בצומת ביל"ו. השופטת זהר דיבון סגל שחררה אותו בערבות

שוטרי תחנת רחובות עצרו במהלך השבת את מוראד יאמין (26) תושב שכם כדהוא שהה בצומת ביל"ו ללא אישורי שהייה. מוראד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון זהר דיבון סגל אך לאחר בחינתה היא הורתה לשחררו.

נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר אמר בפתח הדיון "התקבל דיווח על אנשים חשודים בצומת ביל"ו. שוטרים שמגיעים למקום מבחינים בחשודים שבפנינו. התברר שמדובר בתושב שטחים ששוהה בארץ ללא אישורים וכל זאת לאחר שהתחזה לאחר. היחידה החוקרת עצרה את החשוד, החשוד נחקר. לטענתו בעקבות איומים הנ"ל שוהה בארץ. היחידה החוקרת מבקשת להשלים את החקירה ב- 3 פעולות חקירה כאשר אחת מהן זה לבדוק את גרסת החשוד. מדובר בחשוד עם שתי הרשעות קודמות".

השופטת דיבון בהחלטתה " בפני בקשה להארכת מעצרו של החשוד, למשך יומיים נוספים. החשוד נעצר בחשד לביצוע עבירה של כניסה לישראל שלא כדין, בניגוד להוראות סעיף 12 לחוק הכניסה לישראל, התשי"ב-1952 והפרעה לשוטר במילוי תפקידו עבירה לפי סעיף 275 לחוק העונשין. עיינתי בחומר החקירה ובפרט בנספח הסודי מצאתי כי קיים חשד סביר, לפיו החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. אמנם, כאשר עסקינן בעבירה של כניסה לישראל שלא כדין, עילת מעצרו של החשוד נעוצה בחשש להתחמקות מהליכי חקירה ומשפט, כאמור בהוראות סעיף 13(א()1 )לחוק המעצרים. ואולם, חשש זה ניתן להפיג בדרך של קביעת תנאי ערובה ושחרור".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *