מבוכה: החשמל באירוע בשכונת "רחובות הצעירה" פסק באמצע המסיבה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עיריית רחובות יחד עם החברה העירונית עמלו בחודשים האחרונים כדי להוציא לפועל את אירועי "קיץ בשכונות" . ילדי שכונת "רחובות הצעירה" שחיכו להפנינג בכיליון עיניים התאכזבו לגלות כי האטרקציה של המתנפחים ומתקן הבנג'י אינם עובדים בשל תקלת חשמל. במהלך ניסיונות לאיתור התקלה קרס מתקן הבנג'י בשעה שהיו עליו ילדים ורק בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.  מעיריית רחובות נמסר:"לצערנו בשעת פתיחה האירוע נתגלתה תקלה שמקורה לא ברור. חשמלאי של העירייה יחד עם המפעילים במקום איתרו וטיפלו בתקלה ובתוך חצי שעה חזרו כל המתקנים לפעול כסדרם ".

עיריית רחובות והחברה העירונית הצהירו בריש גלי שהם עמלו בחודשים האחרונים כדי להיערך בהתאם  לאירועי "קיץ בשכונות" שנערכים מידי קיץ בחודשי יולי-אוגוסט בשכונות העיר. זה לא סוד כי מדובר באירועים מושקעים שזוכים להצלחה גדולה לאור היענות הגדולה מצד הילדים והן ההורים וזאת לנוכח מגוון פעילויות תרבות, ספורט ופנאי שעומדים לרשות תושבי השכונה, בכל הגילאים ובתחומים שונים. הפזורים בפארק.כמו:  מופעים, פינות יצירה, תיאטרון רחוב, משחקיות, מתנפחים, והשנה, לראשונה, נפתח גם מתחם מציאות מדומה .המספקת חווית וידאו אינטראקטיבית,כאשר הכניסה לכל האירועים היא חופשית.

אירוע קיץ בשכונות "רחובות הצעירה"

לאור הדברים ,מאות ילדים נערכו להפנינג ססגוני ,כאשר האטרקציה המרכזית שסחפה את רובם היה מתקן הבנג'י  ראן האהוב על ילדים ובני נוער . לא מעט בשל העובדה שמדובר במתקן גבוהה במיוחד עם של עמדות בהם הילדים עפים באוויר ועושים סלטות.אך לרוע המזל בעיית חשמל גרמה להם לעמוד מול מתקן חסר אוויר בעודם ממתינים בשקט מופתי לפתרון התקלה. בשלב מסוים חזר החשמל והוחלו להפעיל את הבנג'י ולהעלות ילדים על המתקן. אך לא חלפו פחות משתי דקות ושוב מערכת החשמל קרסה והאוויר מהמפוחים החל לצאת במהירות רבה וכתוצאה מכך המתקן שמגיע לגובהה של כ-5 מ' החל לקרוס בשעה שהיו עליו ילדים ורק בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש. אז הוחלט לא לקחת סיכונים מיותרים ולהשתמש בשירותי החשמל של המתנ"ס החדש שנבנה בשכונה ואכן כעבור כשעה מהתחלת האירוע נהנו הילדים ממתקן הבנג'י ללא תקלות עד לסיום. יש לציין כי כל המתנפחים סבלו מהעדר חשמל ולא היה ניתן לערוך בהם פעילות כנדרש את חשמאלי מטעם העירייה טיפל בבעיה. אחד מתושבי "רחובות הצעירה" אמר אמש ל'רחובות ניוז' " זה מראה כמה יש כאן חפיפניקיות מצד העירייה,הרי היה להם את כל הזמן שבעולם כדי להיערך לכך ובמקום לבדוק את העניין כמה ימים לפני ,דווקא חמש דקות לפני פתיחת האירוע נתגלתה התקלה. היה כאן מזל גדול כאשר מתקן הבנג'י קרס לפתע וחבל שלא מגבים זאת בעזרת גנרטור ,כי לא היה מרחק רב שהדבר היה מסתיים באסון. זה היה מאוד מלחיץ להביט מהצד ולראות מתקן ענקי קורס כאשר ילדים קופצים בו. רק כאשר הילד האחרון יצא מהמתקן ללא פגע יכולתי לנשום לרווחה"

מתקן הבנג'י בזמן תקלת החשמל
מתקן הבנג'י ראן מתנפח ,

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "  מערכת החשמל במקום נבדקה על פי הנוהל לפני האירוע על ידי מחלקת החשמל של העירייה ומהנדס חשמל. כמו כן, לכל מתקן כזה יש הוראות בטיחות ואמצעי בטיחות שננקטים ע"י יועץ בטיחות, על מנת למנוע כל פגיעה אפשרית.
לצערנו בשעת פתיחת האירוע נתגלתה תקלה שמקורה לא ברור באחד מעמודי החשמל, אשר גרמה להפסקת הפעילות במתקן הבאנג'י. חשמלאי העירייה יחד עם המפעילים במקום איתרו וטיפלו בתקלה. בתוך כחצי שעה חזרו כל המתקנים לפעול כסדרם.
אנו מזמינים את תושבי העיר להמשיך ולהנות משלל האירועים שהעיר מציעה לתושביה ללא תשלום! ".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *