מדוע נעדר רחמים מלול, מה עשה הכתב הפלילים ברהנו טגניה בקרית משה ואיזו תפנית עושה הזמר יגל ידעי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

 

 

כתבת ערוץ 13 מיה איידן מגיעה ביום ראשון עם צלם הערוץ ניר צעידי לצלם את חברי מרכז הליכוד עודד עמרם. הפרלמנט התכנס בפלאפל השוק של זאב אפרים שכיבד את איידן והחברים בכדורים ומנות על חשבון הבית. איידן שחיפשה להבליט את האייטם סיירה עם אפרים בשוק וזה הראה לה שרובו סגור ואיידן היתה בהלם וצלמה כמובן, אממה, שכידוע לכולם ביום ראשון רוב הדוכנים סגורים בכל מקרה, אבל בשביל האייטם זה תפס.

 

המאוכזב מערוץ 13 הוא רענן נגר שאמר למצלמה דברי עידוד כלפי ראש הממשלה בניגוד לשאר החברים שהביעו אכזבה. לצערו דבריו נחתכו בעריכה ולא שודרו באייטם של המהדורה המרכזית, נגר הסתפק בפוסט מסביר בפייסבוק האישי שלו והאשים "הדברים שלי ירדו בעריכה כי הם חיפשו לשמוע רק רוע ושנאה על ביבי אבל זה לא יבוא ממני".

עמוד הפייסבוק של רענן נגר

 

שלישי, הפייטן הרחובותי בן עשור ורענן נגר מנופר הפקות מניעים את רכבם ומצפינים עם חברם הזמר קובי פרץ. הטיול נערך בקברות צדיקים לציון ראש חודש, על המנהג הם לא מוותרים והשבוע היה זה לאחר ארבעה חודשים של הפסקה בגלל הקורונה.

מימין: רענן נגר, קובי פרץ ובן עשור

 

בהצלחה לזמר הרחובותי יגל ידעי לרגל הוצאת הקאבר המוצלח. בסביבתו סיפרו למערכת שהוא מתכנן להסתער על חופות ולשמח חתנים וכלות, בינתיים כמו כולם נמתין לסיום תקופת הקורונה. הראשון שפרגן היה הספר של הסלב ושל יגל הראל יעיש.

יגל ידעי והראל יעיש

 

הזוג המלכותי לא מפסיק להפתיע, רגע לפני השבת הם מעלים אייל ודניאל גולן תמונה לסטורי ובה מאחלים שבת שלום. על המלחמות מול מגישת הטלויזיה אופירה אסייג הם משאירים מחוץ לחייהם ובצדק מעדיפים שלא להגיב לדבריה. במקביל מושיטים בני הזוג גולן יד לנגניהם ומצ'פרים אותם במתנה של עשרת אלפים שקלים שיסייעו להם לעבור את משבר הקורונה.

אייל ודניאל גולן (צילום מהאינסטגרם)

הראיס רחמים מלול, נעדר מעבודתו באופן מפתיע ביום שלישי ורביעי, עם הזמן נודע כי הסיבה לכך היא בריאותית נקודתית, מלול התאושש ובחמישי התייצב בלשכתו כמו נמר. נאחל לו בריאות איתנה.

רחמים מלול

 

הרל"ש צביקה מדהלה, ארז בדבת שעברה מזוודות מבלי שאיש יבחין בכך ונסע לנופש בצפון הארץ. ששב השבוע לעבודתו הוא סיפר רק לבודדים על הנופש, לא ברור מה יש להסתיר, פשוט תהנו כי מגיע לכם.

צביקה מדהלה

 

מזל טוב לסמנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון ואישתו רעות שחגגו השבוע יום נישואים בגליל המערבי. משפחת ביטון הצפינה עם ילדיהם כבר ביום שלישי ושבו בחמישי אחרי חגיגות כשכולם מותשים. הברכות התקבלו ב- למעלה מארבע מאות לייקים ו- 130 תגובות חמות בפייסבוק, באינסטגרם- 29 לייקים ו- תגובות.

גולן ורעות ביטון בחופשה בגליל המערבי (צילום פייסבוק)

 

הכתב הפלילי של חדשות 12N ברהנו טגניה, הגיע בבוקר יום שלישי השבוע אל שכונת שכונת קרית משה. הפעם להעביר הרצאה לפעילי ציבור מבני הקהילה האתיופית שארגן חבר המועצה שאול צגהון. ההרצאה התקיימה במתנ"ס ומיד אחריה יצא מהעיר אל האייטם שחיכה לו בבית משפט המחוזי בתל אביב.

ברהנו טגניה ושאול צגהון במתנ"ס השבוע (צילום- גדי מלאכו)

 

חמישי, נערך טקס הענקת יקיר בימת הנוער 2020 למנהל בימת הנוער לשעבר אלדד ג'רופי. בגלל מגבלות הקורונה האולם היה ריק לגמרי מלבד עשרה איש, הטקס הועבר בשידור חי בפייסבוק עם למעלה מאלפיים צפיות, במהלך הטקס שודרו 18 קטעי משחק ושירה החניכים נכנסו בהתאם להנחיות והגישו את המונולוג. את ההוקרה לג'רופי התכבדו למסור מנהל הבימה הנוכחי אילן גרזי והמנהל האומנותי של הבימה ז'אק זרביב.  

מימין: אילן גרזי, אלדד ג'רופי וז'אק זרביב

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *