מהו כאב הראש של רחמים מלול ופרטים ראשונים על המפגש של אייל גולן עם הנתבע עומרי חיון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

כאב הראש של ראש העיר רחמים מלול ודורון מילברג סביב מינוי מנכ"ל החברה העירונית במקומו של איציק עובדיה. בעקבות פניה של חבר המועצה אביב איטח אל משרד הפנים במגוון נימוקים לפסול את המכרז, שלח מילברג שליח לחברי הדירקטוריון שיחתמו על הסכמתם בדיעבד למנות את צוות האיתור. מלול שסומך על החלטתו של מילברג מקווה לטוב, בינתיים כל הצדדים ממתינים להחלטת משרד הפנים.

רחמים מלול ואביב איטח בימים טובים יותר

 

סמסו מזל טוב למיכה סבג שמונה למנהל מחלקת איכות סביבה באגף הפיקוח. סבג יצא השבוע לחגוג את המינוי עם חבריו בעיר הדרומית אילת. במקרה, באותה עיר דרומית, נפש השבוע מנהל אגף הפיקוח והשילוט של העירייה ליאור שוקרי שמינה את סבג. השניים כמובן הרימו כוסית להצלחת התפקיד.

ליאור שוקרי ומיכה סבג

 

שלישי- תכירו את המארח עופר עדני מקרית עקרון שהפעם אירח בביתו חברים וזמרים מוכרים בהם- ליאור פרחי, שימי רון, רונן דנוך, אמנון ארגוב והיחצנית המפיקה עדי דגן. 

בתמונה- עופר עדני בחולצה האדומה, עדי דגן, שימי רון, אמנון ארגוב

 

עוגת פרידה: רגע לפני שאורזת מזוודות וטסה לשגרירות לונדון, הפתיעה השרה לשעבר, חברת הכנסת הרחובותית ציפי חוטובלי את ראש הממשלה בעוגת פרידה מאחת הקונדיטוריות מהעיר רחובות, אולי כי חוטובלי רצתה שהפרידה תהיה מתוקה?

 

רביעי- חבר המועצה וסגן ראש הסתדרות העובדים רועי שרעבי מנסה את מזלו ומגיש קורות חיים לתפקיד יושב ראש הנהלת המתנסי"ם. נמתין לתוצאות, שיהיה בהצלחה!

רועי שרעבי

 

חמישי- רענן ופרידה נגר מנופר הפקות, פותח את ביתו בשיכון סלע ומארגן שיעור תורה עם הרב הראשי של העיר רמלה יחיאל אבוחצירא (אחיינו של הבבא סאלי). השתתפו במעמד- הזמרים מושיק עפיה, גולן אברהם והפייטן בן עשור.

הרב אבוחצירא, מושיק עפיה וגולן אברהם

 

שישי- יושב ראש מרחב הסתדרות העובדים וחבר מועצת העיר עודד עמרם חגג 61 קיצים. בגלל הקורונה ארגנה בביתם רעייתו הדס וילדיו שקד ויעל חגיגה מצומצמת מאוד בביתם עם עוגה צנועה. משפחתו הפתיעה במתנה מיוחדת (בתמונה) פסלון שהוכן בצורת מדפסת תלת מימד- בתמונה.

עודד והדס עמרם עם הפסלון

 

שבת- חגיגות יום הולדת 53 קיצים לחני בלום, אישתו של ממלא מקום ראש העיר זהר בלום. השניים שחגגו 29 שנות נישואין לפני שלושה שבועות, ארזו מזוודתו ונסעו לחגוג בעיר הדרומית אילת. כמובן שהבעל זהר פרגן בברכה מרגשת " לחני אשתי האהובה, אלו השנים המדהימות בחיי, והכל רק בזכותך , האהבה הגדולה שלנו וההשקעה שלך בי ,ובבנות המקסימות שלנו היא ללא ספק גורם ההצלחה שלנו .מאחל לך המון אהבה בריאות והצלחה בכל הגשמת חלומותיך. אוהב מאוד זהר".

החגיגות של חני בלום

 

ביום רביעי השבוע צפויים להפגש פנים מול פנים הבלוגר עומרי חיון שעל פי התביעה לא מפסיק לפרסם רכילויות "זולות" על זמר העשור אייל גולן ורעייתו ההריונית דניאל גרינברג. המפגש הנו במסגרת גישור לאור שנשלחו על ידי בית המשפט לאחר שגולן תבע את חיון בגין לשון הרע ופגיעה בשמם הטוב בסכום של רבע מיליון שקל. שני הרחובותיים, גולן וחיון ייפגו כאמור ביום רביעי בעיר הגדולה ת"א, נמשיך לעדכן.

 

כל אחד והבריכה שלו: רגע לפני שבת מעלה תמונת סטורי יליד רחובות והזמר המצליח איתי לוי בבריכה הפרטית החדשה שלו בעיר הסמוכה נס ציונה. באותם רגעים מעלה מנהלו לשעבר וזמר העשור אייל גולן סרטון מבוים של חברו שמשליך אותו לבריכה בביתו של גולן.

מימין- אייל גולן ואיתי לוי

 

כוכבת הריאליטי אביבית בר זהר שחזרה להתגורר ברחובות, מבלה לאחרונה בתדירות גבוהה בבית הקפה "lala", רחוב הרצל פינת ויצמן. ברוב המקרים נמצא לידה איש העסקים  ובעל מועדון הקאסה מורה תומר כהן. לשניים יש מיזם משותף שהם עדיין לא מגלים, בקרוב כולם ידעו.

אביבית בר זהר ב"lala" השבוע. צילום אינסגרם

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *