מהפכה של שמחה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שרת התרבות והספורט מירי רגב ערכה אמש(שלישי) ביקור בעיר רחובות .בסיום הסיור נערכה בספריה החדשה במתנ"ס חוויות שוויץ ישיבת עבודה בהשתתפות השרה ומועצת העיר. במהלך הישיבה שבחה השרה את קברניטי העיר על תרומתם הענפה לקידום הפעילויות בתחום התרבות והספורט . רגב: "אני שמחה על מה שראיתי בעיר רחובות"

 

קשה היה להסתיר את שביעות הרצון של ראש העיר ,רחמים מלול, ויתר חברי המועצה בסיום ישיבת העבודה שנערכה בספריה של מתנ"ס חוויות שוויץ בשכונת "רחובות החדשה". זאת לנוכח דברי התשבוחות מצד שרת התרבות והספורט מירי רגב על העשייה המבורכת והתרומה של העיר רחובות לסוגית התרבות והספורט בעיר. רגב אמרה במהלך הישיבה "אני שמחה שבקשתי לעניין התרבות והספורט נפלה על אוזניים קשובות והנהלת העיר והעומד בראשה רחמים מלול עושים ימים כלילות למען תושבי העיר"

                                                                                      מירי רגב ועודד עמרם. התרשמתי לטובה

כאמור, גם דקות ארוכות לאחר סיום הישיבה. עיקר הנושא בקרב חברי המועצה עסק במילים החמות ודברי הלל של רגב ,כלפי סוגיית הספורט והתרבות בעיר המדע ועל העוסקים בכך.

מירי רגב: "אנחנו לאחר סיור מקצועי של משרד התרבות והספורט בעיר רחובות יחד עם ראש העיר וגורמי  המקצוע. אני שמחה על מה שראיתי במוזיאון למורשת תימן וקהילות ישראל והן כאן בספריה במתנ"ס חוויות שוויץ . העיר רחובות שמה על המפה את סוגיה של התרבות סוגית הספורט לאיכות החיים של התושבים ואני מאחלת לכולם המשך הצלחה ועשייה טובה למען התושבים".

עודד עמרם " תודה רבה לך השרה על הביקור ואני מודה לך מאוד בשם התושבים  ובשם ראש העיר . על התמיכה . אני יודע שאת עובדת ללא לעות על מנת להצמיח את התרבות ואנחנו בעקבותיך מצמיחים את התרבות בעיר רחובות . ההצלחה שלך זו הצלחה שלנו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *