מה הייתה הפגישה הראשונה של ראש העיר הנכנס, מתן דיל?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מה הייתה הפגישה הראשונה של ראש העיר הנכנס, מתן דיל?

היום בערב (ראשון, 31.3) נפגש ראש העיר הנכנס, מתן דיל, עם משפחות החללים בני העיר רחובות, שנפלו במלחמת חרבות ברזל והורי הנרצחים בפסטיבל המוסיקה "נובה" שהתקיים ליד קיבוץ רעים. אל הפגישה המשותפת שהתקיימה הערב בבניין העירייה הגיעו עשרות משפחות חללים שאיבדו את היקר להם מכל בחודשים האחרונים מאז החלה המלחמה.

 

את הפגישה המרגשת פתח ראש העיר בפנייה ישירה להורים, האחים וקרובי המשפחה שהגיעו: "כשחשבתי על היום הראשון שלי בתפקיד הבנתי שאני לא יכול לפתוח את הקדנציה שלי כראש עיר בלי לפגוש אתכם, המשפחות שהקריבו את היקר מכל כדי שנוכל לחיות כאן. חשוב לי שתדעו שאנחנו איתכם, אני והעירייה בראשותי עומדים לצידכם כל הזמן. אתם לא לבד".

במהלך הפגישה כל אחד מבני המשפחות הציג את עצמו וחלק מבני המשפחות אף הציגו בעיות, אליהן התייחס ראש העיר באופן מפורט והבטיח לנסות לעזור אל מול אגף ההנצחה במשרד הביטחון.

ראש העיר, מתן דיל, התחייב להקים ועדה מיוחדת להנצחת היקרים בשיתוף המשפחות השכולות. "הועדה שנקים תפעל כדי שאתם תקבלו מענה ועזרה בכל מה שצריך. אנחנו נפעל יחד איתכם ונעמוד לצידכם בכל שידרש", ראש העיר ביקש שעד שתוקם הועדה המשפחות השכולות יפנו אליו באופן ישיר באמצעות הטלפון הנייד שלו.

הפגישה הסתיימה באיחולי חג שמח ושי קטן למשפחות בצורת סחלב לבן ועליו השיר "לעולם" של המשורר אהרון בס המסתיים במילים האופטימיות: "לא נפסיק את הלהבה – לעולם אל מול החשכה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *