מה עשה אייל גולן ברכב של ניקי גולדשטיין?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת 'חוויות', עו"ד יניב מרקוביץ', חגג ביום שני האחרון את יום הולדתו ה-36. ברור לכם שהמאורע הנ"ל לא יחמוק מראש העיר, רחמים מלול. בצוותא עם חברת המועצה ומחזיקת תיק קידום מעמד האישה, ד"ר מרה קנבל, ראש הלשכה ומנהל אגף מוניציפאלי, דודי אשכנזי ועובדי הלשכה ,הם דאגו להפתיע בשירה, ברכות וכמובן, עוגה מתוקה.

יניב מרקוביץ, סופרייז עירוני

אל תגידו לא ידענו. הקומיקאי ,הזמר והשחקן ניקי גולדשטיין נכנס לנעליו הגדולות של ג'יימס קורדן מגיש התוכנית "קארפול קריוקי" במסגרתה הוא מסיע ברכב סלבס. בימים אלו הסתיימו הצילומים לעונה הראשונה בגרסה הישראלית בתאגיד השידור והאחרונים להתארח היו אייל גולן ופבלו רוזנברג. עוד יתארחו צביקה פיק, שלומי שבת, טיפקס, מירי מסיקה, עידן רייכל, הראל סקעת ועוד…

ניקי גולדשטיין ואייל גולן: האוטו שלי הקריוקי שלך

סמסמו מזל טוב לבועט האדום דודו בן שושן שהפך באמצע השבוע לאבא, בפעם הראשונה בחייו . מי שאחראית לעניין היא אשתו,מירי. שהפכה אותו לאדם הכי מאושר בעולם .זאת לאחר שילדה במח' היולדות של בית החולים אסף הרופא.

דודו ומירי בן שושן הרחיבו את המשפחה

לא נגענו. " מזל טוב חברה מהממת שבזמן כל כך קצר הספקתי להכיר אותך הרבה. ולהתאהב בך .ביופי שלך .באישיות שלך .בנתינה שלך.בעזרה לזולת .
באהבה לכל מי שסיבבך
בחוכמתך המיוחדת .ובנימוסים שלך לסביבה .
תמשיכי להאיר כל מקום שאליו את נכנסת עם כל יופייך הנדיר והמיוחד
מאחלת אני לך המשך זוגיות מדהימה עם צחי והמון המון ילדים
אוהבת אותך מכל הלב
ורק תגלי לי כבר באיזה יעד בעולם את נמצאת לשלוח לך פרחים
ולא לשכוח את החיוך המהמם שלך….."

יעל צור מברכת את האישה ותוספת הריסים, אביבית בר זוהר לרגל יום הולדתה ה-34 ועל הדרך חושפת את שמו של הבן זוג החדש שמפזר אהבה אין סופית על כוכבת הריאליטי.

יעל צור ואביבית בר זוהר: "תמשיכי להאיר לכל מקום שאליו את נכנסת "

יום רביעי, אחרי הצהריים, אזור התעשייה של רחובות . חבר המועצה הכי מזוהה עם הבית היהודי, אמיתי כהן ואחד מבכירי עובדי עיריית רחובות,אבי מדהלה מחליטים שאי אפשר לסיים את היום בלי מיקס שווארמה ומבקרים במסעדת בנדורה

אמית כהן: החליט לבדוק את השווארמה בבנדורה .

שמעון(שין) גמליאל השתחרר אחרי 46 שנות במערך כיבוי אש,כאשר שנים לא מבוטלות מהן כמפקד התחנה האזורית רחובות ובמסגרת הטיול של "אחרי צבא" הוא עשה יחד עם האישה שלצידו לפרג .

שמעון(שין) גמליאל בטקס הפרידה מסיום תפקידו כמפקד התחנה

ח"כ ותושב רחובות ,עודד פורר. נצפה השבוע עם לא מעט אנשים בעלי עיטורים ממלחמות העבר.כאשר מבול הסיכות על הז'קט לא היה מבייש את השירות המבצעי של המסדר הבריטי .זה המקום להרגיע ולומר שמדובר באירוע חגיגות יום הניצחון על גרמניה הנאצית.

עודד פורר עם בעלי העיטורים מיום הניצחון על גרמניה

דובר איגוד הכדורסל ותושב רחובות ההולנדית, חגי סגל, התארח בחמישי האחרון בערוץ הספורט ובעיקר נהנה מהנוף של האולפן השקוף .ברור לכם שנושא השיחה העיקרי בפאנל עסק באליפות אירופה בכדורסל, יורובאסקט 2017 שתיערך בישראל

חגי סגל,איך הנוף לים?

אפרופו חמישי. הזמר רגב הוד מציין 37 אביבים לקיומו והמדור מקווה שלרגל הקיץ הוא זכה להרבה מתנות וזאת על מנת של יסתבך עם "לנה מהבנק"

רגב הוד, ים של מעריצים וים של מתנות ליום ההולדת

ועוד אחד ששווה לכם להרים אליו טלפון ולאחל לו ולאישתו ,מור, המון מזל טוב. הוא ניסן סאסי מבעלי "הקסטל" בפארק המדע שחגג לבנו ,נועם ,יום הולדת שנה . ולצורך ציון המאורע זרמו עשרות חברים עם ילדיהם לביתו . אשר נהנו מהפעלות, מתנפחים ואוכל טוב .

משפחת סאסי חוגגת לנועם יום הולדת שנה עם הפעלות ומתנפחים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *