מה עשה הזמר מייק שריף במרכז האקדמי פרס ברחובות?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
מייק שריף.צילום יח"צ עדי דגן

הזמר מייק שריף הוזמן על ידי המרצה ומבקר המוזיקה שחר אמאנו (הכותל הישראלי) לכיתת אמן במרכז האקדמי מכללת פרס ברחובות. במסגרת הקורס "מהפכת המוזיקה המזרחית משנות השבעים ועד היום" 

לסטודנטים בחוג למנהל עסקים במרכז אקדמי פרס ברחובות,בקורס "מהפכת המוזיקה המזרחית משנות השבעים ועד היום" ציפתה אמש(רביעי) הפתעה בכיתת אמן בשעה שבמקום התייצב הזמר מייק שריף ,אשר הוזמן ע"י המרצה ומבקר המוזיקה ,שחר אמנו. במהלך שהותו סיפר הזמר הרחובותי את  סיפור חייו המרתק מאז התחיל להופיע על הבמות לפני 32 שנה.

שריף ,התקבל בחום רב ודיבר בפתיחות על הכל, ואף ענה לשאלות הסטודנטים, שזיכו אותו במחיאות כפיים בסיום ואף החלו לרקוד לצלילי להיט הענק שלו "בסבוסה" שהוקרן על המסך.  "היה חשוב לי שהסטודנטים ישמעו ממקור ראשון את חוויותיו של שריף, שהחל לפעול בתקופה שבה כמעט לא הייתה תקשורת וממשיך כיום להצליח עם מציאות תקשורתית מפותחת ומשתנה", אמר אמאנו. "אני מודה לו על ההיענות".

מייק שריף עם הסטודנטים של מרכז אקדמי פרס. צילום יח"צ עדי דגן

שריף סיכם: "מחמיא לי מאוד שבמכללה לומדים על הקריירה שלי, כיף לדבר מול קהל כזה חם ואוהד, שמגלה במסגרת הקורס דברים חדשים על המוזיקה המזרחית על הקריירה ועליי. שמחתי על ההזמנה ואני מודה על החוויה".

מייק שריף ושחר אמנו. צילום יח"צ עדי דגן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *