מה רחמים לא ידע? ולא תאמינו מי תרמה כסף לחסידות קרעטשניף

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מה לא ידע רחמים מלול, מי הפתיעה ותרמה לחסידות קרעטשניף, מה עשה הכתב הפלילי של ערוץ 12 ברחובות ואיפה בילה ראש העיר לשעבר עם בנו השופט.

 

שלישי: חבר המועצה ויו"ר האופוזיציה מתן דיל תרם 4,000 שקלים להמשך בניית בית מדרש לחסידות קרעטשניף. נציג החסידות פנחס הומינר אמנם מהקואליציה אבל ימים יגידו. נמשיך לעקוב.

מתן דיל

 

שלישי: הכתב הפלילי של ערוץ 12 ברהנו טגניה מגיע אל רחובות, להרצות בפני סטודנטים בני העדה האתיופית שהזמינו אותו בתיאום מראש. טגניה שנהנה מאוד בחברתם, שיתף אותם בעבודתו העיתונאית, גילה מעט מסודות המקצוע והמשיך לדרכו.

ברהנו טגניה

 

רביעי: חברת המועצה ויו"ר סיעת מר"צ רחובות חופשית איטל בציר אלשיך תרמה אף היא אך באופן מפתיע מכספה, לצורך המשך בניית בית מדרש של חסידות קרעטשניף. המנגל פנה לאלשיך והיא הסבירה: "ה-DNA של מרצ מאז ומעולם: לכבד כל קהילה באשר היא, לדאוג לצרכיה ומתוך ראייה נטולת דעות קדומות. תרמתי לקהילת קרטשניף מתוך האני מאמין שלי, כי כל קהילה בכל שכונה בעיר נדרשת לקבל מענה בהתאם לצורכיה. אם קהילת קרעטשניף זקוקה לשיפוץ בית הכנסת שכבר קטן מלהכיל, הרי זה מה שתקבל. אם שכונת אחוזות הנשיא, המדע, פלדי, רחובות ההולנדית ושכונות אחרות זקוקות למועדונית נוער, ספרייה או כל צורך אחר (בהתאם לסקר צרכים) הרי שיש להיענות ולקשיב ברצינות לאותן קהילות ובהתאם להתגייס למענן".

חברת המועצה אטל בציר אלשיך

רביעי: הראיס רחמים מלול פוגש את הרב יוסף מלכיאל שעד לפני שבוע הגיש נגד מלול ואחרים עתירה לבג"צ, המפגש -בחנוכת סניף הליכות עם ישראל בבית שפירא. בסוף הנאומים שוחחו מלול ומלכיאל על הבג"צ, מלול שעדיין לא הבין מדוע הוא נתבע אמר: " אני משלם למועצה כסף כדי שתתבעו אותי?", מלכיאל ניסה להסביר שזה לא אישי. לאחר מכן ניגש ראש המועצה הדתית אלדד גדסי (גיסו של הרב מלכיאל) ושמע את מלול שואל איך הוא לא ידע על הבג"צ, גדסי השיב שהרב ציון כהן ידע וחשב שהוא יעדכן, באותו רגע חלף על פניהם הרב כהן ומלול הביט בו וכהן השיב כי אכן ידעתי. המשך יבוא.

רחמים מלול ויוסף מלכיאל

 

חמישי: ראש העיר לשעבר שוקי פורר ובנו השופט צביקה פורר ישבו להנאתם בברים שברחוב הרצל, שתו בירה וצחקקו. החיים היפים, שיהיה לחיים.

שוקי פורר ובנו צבי בברים בחמישי

 

במסגרת קדמת הבמה נערך ערב מונולוגים ושירי תיאטרון ע"ש יהושע לביא, יצרה בימת הנוער מסורת רבת שנים בה מוענק תואר יקיר בימת הנוער והשנה הוענק הפרס לגדעון ברנר, שחקן צעיר ומבטיח בן 83 שהיה בין מייסדי תיאטרון המבוגרים בבימת הנוער.

השחקן גדעון ברנר

 

שישי: חבר המועצה אביב איטח פוגש בתוכנית בוקר בערוץ 20 את חבר הכנסת איתמר בן גביר ומגלה ששניהם נולדו באותו תאריך (שישי לחודש מאי). איטח מתלהב ומעלה סטורי מסכם: " הבנתי שביום הזה נולדים אנשים נחושים ועקשנים… החלטנו לתרגם את התכונות לחיים ציבוריים".

אביב איטח ואיתמר בן גביר

שישי: מזל טוב לתושב העיר רחובות יו"ר ועד עובדי קופת חולים כללית פרוספר בן חמו שחגג 62 אביבים. את פרוספר הפתיעו חבריו לפרלמנט השבועי בעוגת יום הולדת מקונדיטוריית פארין- מקום הפרלמנט. השתתפו- חבר המועצה ויו"ר ההסתדרות עודד עמרם, אבי זרחי, יורם אורנשטיין, אחיאב שמחי, אלון עוזרי, משה צברי, ועוד.

 

מוצ"ש: תפילת קינות של תשעה באב בחוויות שוויץ המדע. לאחר מכן פאנל בהנחייתה של העיתונאית אמילי עמרוסי. עמלו להצלחת האירוע- מנהלת המרכז אסנת לוי, מנהלת התרבות פנינה שטאובר ועוד. למרות התפשטות הקורונה, השתתפו למעלה משלוש מאות איש. מ"מ מנכ"ל הרשת גולן ביטון ברך את הנוכחים ושיבח את עובדי הרשת שהביאו להצלחת האירוע. בין המכובדים שנכחו- האלוף במיל' עוזי דיין וחתן ראש העיר חיים פוגל.

האירוע בחוויות שוויץ

 

רביעי הקרוב: חברת המועצה יושבת ראש סניף תקווה חדשה עו"ד קארין ברגינסקי תארח ביום רביעי את יו"ר הסיעה שר המשפטים גדעון סער. למנגל נודע כי ברגינסקי כבר מלאה את מקום המפגש החשאי, שיהיה בהצלחה. להרשמה לחץ כאן

קארין ברגינסקי וגדעון סער

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *