מובילי מחאת הזבל יערכו מחר(שלישי)מבצע ניקיון קהילתי בספרייה העירונית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פעולת ניקיון נוספת מטעם מחאת הזבל מתוכננת ליום שלישי הקרוב בשעה 17:30 בספרייה העירונית ע"ש מאירהוף .ברח' שמחה גולדין " הספרייה מהווה סמל תרבות ואם סביבתה נראית כמו שהיא נראית ,אז מה זה אומר עלינו?"

"אנחנו מזמינים תושבים להגיע מחר(שלישי) לאזור הסיפרייה העירונית למבצע ניקיון נוסף " כך הודיעו ראשי מחאת הזבל על כוונתם לערוך מבצע ניקיון קהילתי נוסף (מס' 2) בחודש יוני ,זאת לאחר שבאמצע החודש נערך מבצע דומה בגן הפלסטיק במרכז העיר. שהסתיים בהצלחה כבירה מצד המארגנים שהוסיפו "הסיפרייה מהווה סמל לתרבות ואם סביבתה נראית כמו שהיא נראית,אז מה זה אומר עלינו?".
כמעט שנה אחרי שהתחילו את מחאת הזבל בעיר רחובות ,פעילי המחאה מעלים הילוך בחודש האחרון כתוצאה מחיצי ביקורת שהופנו לעברם מצד קברניטי העיר שהאשימו אותם כי פעולתם היא פוליטית ובעיקר מי שספגה את רוב האש הייתה קייסי חזי ממובילות המאבק מול נציגי העירייה שלא ידעו איך לאכול את האישה הנמרצת ששמה לנגד עיניה את טובת העיר בכל הקשור ללכלוך ברחובות ובשטחי ציבור. שהבינו כי מהעירייה לא תבוא ישועה הם החליטו לרדת לעם ולקיים מבצע ניקיון קהילתי על מנת להעלות את מודעות התושבים לאחריות שלהם על הסביבה . מאחר ולטענתם גם לתושבים יש אחריות בניקיון העיר ,בשילוב עם אחריות העירייה.

קייסי חזי.יש לתושבים אחריות, אבל יש לעירייה גם אחריות לאכוף את הנושא עם הפקחים. מי שמלכלך צריך לקבל קנס

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *