מחזיק תיק החינוך חלק כבוד לבית הספר "הדרים" ביום האחרון ללימודים, לפני מעברו למשכנו החדש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום הגיע היום(שישי) בבוקר לבית הספר 'הדרים' בשכונת 'קרית משה' כדי לחלוק להם כבוד ביום האחרון ללימודים ולהשתתף בשירה ציבורית ,זאת משום שבשנת הלימודים הבאה בית הספר עובר למשכנו החדש בשכונת 'רחובות הצעירה'.בלום: "מדובר בבית ספר חדש שמתאים למאה ה-21"

בבית הספר היסודי 'הדרים' נרשמה היום אווירה חגיגית במיוחד, והתרגשות ניכרה על פניהם של המורים והתלמידים. אומנם הגיע היום שכל תלמיד מייחל לו וכל מבוגר נזכר בו בעדה. אך עבור רבים מדובר בשמחה כפולה וזאת משום כי בשנת הלימודים הבאה בית הספר 'הדרים' יעתיק את מקומו משכונת קרית משה אל משכנו החדש בשכונת 'רחובות הצעירה'. מדובר במבנה שנמצא בשלבי בנייה אחרונים וכל העוסקים במלאכה משוכנעים כי ב-1 לספטמבר 2018 בית הספר החדש יפתח בזמן ויצעיד את התלמידים קדימה בזכות מבנה המכיל כ-24 כיתות, חדר מחשבים,מגרש ספורט(בשלבי בנייה) ועוד. אגב התלמידים הם אלו שיבחרו את השם החדש של בית הספר מתוך רשימה של 3 אופציות (רעות,חזון,ארזים ע"ש יונה בוגלה).

כאמור, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום בחר להעניק כבוד לבית הספר שנטל חלק בשירה בציבור "שרים בשפה אחת" עם אורי זר שנערך באולם הספורט לכלל בית הספר . "איזה כיף ביום האחרון של הלימודים להגיע לבית הספר 'הדרים'. ששאלו אותי בבוקר לאיזה בית ספר אתה הולך לסיום שנת הלימודים ?-דבר ראשון עניתי ל'הדרים'. שראיתי שגם אורי זר נוכח כאן,אז בכלל הרחיב לי את הלב  כי ברחובות 'שרים בשפה אחת' זו לא התכנית שהחלטנו לפני כמה שנים שבכל בתי הספר בעיר פעמיים בשנה שרים שירי ארץ ישראל ואני שמח שגם בשנת הלימודים הבאה תמשיך התכנית עם זר . אני רוצה לברך את המנהלת מרב ואת כל הצוות ,רגע לפני החופשה ולומר לכם תודה על כל העבודה המדהימה שאתן עושות ,עבודה מאומצת ואתם לפני אתגר נוסף של בית ספר חדש. מי שעובר לחטיבה אני רוצה לאחל לו בהצלחה ולכל שאר התלמידים שבשנה הבאה עוברים לבית ספר חדש ,רחב מתוקשב, ובכל הכיתות יהיו מתוקשבות עם מחשבים . בית ספר שמתאים למאה ה-21".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *