מחיר ההתקפלות של זהר בלום: דן בוטוין עובר למתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מחיר ההתקפלות של זהר בלום, חברו דן בוטוין עובר למתן דיל: "רחובות צריכה מנהיג מאחד ואמין, עם עמוד שדרה, שיכול לעמוד בלחצים חיצוניים".

 

חלפו מספר שעות עד שתושבי רחובות הצליחו לעכל את שאירע ביממה שחלפה בין מוצ"ש לליל ראשון, יממה בה הספיק המועמד לראשות העיר זהר בלום לחתום על הסכם קואליציוני עם המועמד עו"ד מתן דיל, תוך שהוא מסיר את התמודדותו לראשות, ואז להתקפל מול לחצים חיצוניים שהופעלו עליו, בין היתר ע"י יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד וגורמי מחאה ארציים, ולשלוח שליח באישון לילה שיודיע לדיל בשמו על נסיגתו מההסכם".

יאיר לפיד וזהר בלום

גבות רבות הורמו, גם בסביבתו הקרובה של בלום, נוכח התנהלותו המזגזגת והמתקפלת, במיוחד לאור התירוצים שסופקו על ידו ודיברו על "אי הסכמות" כשמדובר בהסכם חתום וגמור, ואנשים רבים, המזוהים כתומכי בלום החלו לצאת בהודעות המצרות על המהלך, בין הבולטים שבהם – תמיר פיינשטיין, מנכ"ל העירייה המיתולוגי אשר מצא עצמו מאוכזב מהדרך בה נקט בלום.

מתן דיל ותמיר פינשטיין
מתן דיל ותמיר פינשטיין

היום זכה דיל לפוסט תמיכה מפתיע, ממי שהיה בבחירות הקודמות אף חבר ברשימתו של זהר בלום, המוביל החברתי דן בוטוין, פעיל בתחום הספורט בעיר וחבר הנהלת מכבי ישראל. וכך הוא כותב: "שמחתי על הודעת האיחוד בין מתן לזהר. שניהם חברים אישיים שלי ומהיכרותי רבת השנים עמם, אני יכול להעיד שרב המאחד ביניהם על המפריד. לצערי הרב, זהר בלום, הפר את ההסכם והביא במו ידיו לקרע בציבור במקום שלא נדרש. בימים אלו, אנו צריכים מנהיגות מאחדת ואמינה. אני סומך על עו"ד מתן דיל שיידע לאחד את כל הכוחות הטובים בעיר לשינוי שכולנו מייחלים לו.

זהר, שיודע שמתן הוא פרטנר מעולה, ניסה לעשות את הדבר הנכון. מתן קיבל אותו בזרועות פתוחות ולב חפץ וההסכם נחתם בהסכמה הדדית, שזה מה שחשוב וטוב לעתיד העיר רחובות. למרות זאת, זוהר הוכיח באופן חד משמעי כי הוא לחיץ, אינו מסוגל לעמוד על שלו, ומושפע מגורמים קיצוניים שמפלגים את המדינה שלנו בחסות ליברלית שיקרית ובטוח לא יכול להיות האיש שמקבל החלטות בשביל עיר שזקוקה לראש עיר חזק ובעל עמוד שידרה. אין לי ספק שמתן הוא האיש המתאים לנהל ולקדם את העיר שלנו כמו ראשי עיר צעירים ונמרצים סביבנו שהוכיחו שמאסנו בפוליטיקה הישנה והעקומה. אני מאמין בכל ליבי במתן ובמנהיגותו".

תוכן ממומן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *