מחפשים עבודה? למרכז "הזדמנות" סדנא במיוחד בשבילכם

חדשות רחובות - מחפשים עבודה? למרכז "הזדמנות" סדנא במיוחד בשבילכם - רחובות ניוז

מחפשים עבודה?!

השירות עירוני של האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, 'מרכז הזדמנות' , יוצא בסדנא חדשה עבור מחפשי העבודה בעיר.

במרכז 'הזדמנות' רחובות נפתחת סדנא למחפשי עבודה בימים הקרובים, במטרה לסייע לאנשים עם קושי תעסוקתי בהשתלבות בעבודה, בהתמדה בה, או בשינוי תעסוקתי כאשר העבודה אינה מתאימה ליכולות או צורכי האדם.

הסדנא תכלול הקניית כלים עדכניים למציאת עבודה, חיזוק מיומנויות תקשורת ואסרטיביות, הכוונה תעסוקתית, כתיבה נכונה של קורות החיים, הכנה לראיון העבודה וחיזוק ביטחון עצמי, הבנת שוק העבודה המשתנה ותכנים חיוניים נוספים.

כל משתתפי התוכנית זכאים ללא תשלום לשירותים נוספים במרכז, בין השאר – מבחן ממוחשב לזיהוי נטיות תעסוקתיות, קורסי מחשבים, הכשרות מקצועיות במימון מלא והרצאות רלוונטיות.

חדשות רחובות - חדשות ועדכונים בתחום התעסוקה בעיר רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות חדשות ועדכונים בתחום התעסוקה בעיר רחובות – רחובות ניוז

שרה (בת 34), בוגרת אחת הסדנאות במרכז, מספרת על ההתקדמות וההצלחה האישית,
"אחרי תקופה ארוכה שניהלתי בהצלחה רבה צוותים בתחום התיירות, נקלעתי למשבר תעסוקתי בעקבות מעבר דירה לרחובות. הייתי בלחץ גדול למצוא עבודה בהקדם כיוון שאני מפרנסת יחידה. פניתי למרכז הזדמנות והשתלבתי בסדנא המתאימה לי. בעזרת הסדנא מצאתי עבודה ומעבר לכך, הבנתי שהחלום האמיתי שלי הוא לעבוד בסיעוד – ואני בדרך לשם! בהמון סיטואציות בעבודה אני נזכרת בכלים שקיבלתי בסדנא ונעזרת בהם. ההסתכלות שלי על המקום שלי בעבודה השתנתה, והביטחון שלי בעצמי גדל מאוד".

שרית סופרין, מנחת סדנת סטרייב: " מרגש לראות איך כל פעם מחדש משתתפי התוכנית מגלים את עצמם ומעיזים לפרוץ מחסומים אישיים, להתגבר על פחדים, לרכוש כלים להצלחה בקריירה. והכי חשוב- לראות תוצאות!! מדובר בתהליך קבוצתי שכל אחד עובר את המסע הפרטי שלו לעבר העבודה הנכספת, עבודה ראויה ואיכותית. מזמינה את כל מי שנפשו חשקה בעבודה שישמח לקום אליה בבוקר וקשה לו להצליח לבד- להגיע לכנס סטרייב".

חדשות רחובות- רחמים מלול ראש עיריית רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות- רחמים מלול ראש עיריית רחובות – רחובות ניוז

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים להעניק שירות עירוני גם בתחום התעסוקה, עם סיוע והדרכה. מרכז הזדמנות פועל במסגרת האגף לשירותים חברתיים ואני מזמין את התושבים והתושבות להיעזר בשירותיו".

חדשות רחובות - עו"ד שמואל בר דאנזאן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עו"ד שמואל בר דאנזאן – רחובות ניוז

עו"ד שמואל בר-דאנזאן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים בעיריית רחובות: "מרכז הזדמנות, כשמו כן הוא – יוצר הזדמנויות לתעסוקה איכותית לתושבי העיר. אני קורא לכל מי שמחפש עבודה חדשה – להירשם בהקדם האפשרי ולקבל את שירותי המרכז".

לפרטים נוספים ולהרשמה : ניתן לפנות למרכז הזדמנות רחובות ע"י לחיצה כאן

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *