מיוחד לרוכבי האופניים: העירייה הקימה מפה אינטראקטיבית ייעודית לשבילי האופניים ברחובות

חדשות רחובות- מפה אינטראקטיבית ייעודית לשבילי אופניים בעיר רחובות - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מיוחד לרוכבי האופניים: העירייה הקימה מפה אינטראקטיבית ייעודית לשבילי האופניים ברחובות

עיריית רחובות מציגה: מפה אינטראקטיבית ייעודית לצפייה בשבילי האופניים בעיר באמצעות המפה המקוונת ניתן לצפות במערכת שבילי האופניים הקיימת בעיר וגם בשבילים העתידיים שצפויים להיסלל בנוסף, התושבים יכולים להעביר משוב על מערכת שבילי האופניים העירונית באמצעות טקסט, תמונות וסימונים על המפה.

במסגרת מדיניות העירייה לשפר ולשדרג את תרבות הנסיעה באופניים בעיר, פיתחו היחידה לתכנון אסטרטגי ומחלקת ה-GIS במנהל הנדסה מערכת אינטראקטיבית ייעודית המציגה את תחבורת האופניים בעיר. המערכת הוקמה בשיתוף חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה אבי קינד וקבוצת רוכבי רחובות.

המערכת כוללת מפה דינאמית המציגה את שבילי האופניים הקיימים והעתידיים בעיר רחובות. לחיצה על הכפתור הכחול תאפשר לתושבים לראות את המצב הנוכחי של שבילי האופניים בעיר (השביל הכחול), לחיצה על הכפתור הירוק תציג את השבילים העתידיים המתכוננים במסגרת תכנית האב לשבילי האופניים (מסומנים באדום), ולחיצה על הכפתור הכתום תציג את שבילי האופניים המתכוננים במסגרת פרויקטים שונים (מסומנים בורוד). המערכת החכמה תאפשר לתושבי העיר להתעדכן בתמונת המצב השוטפת של סלילת שבילי אופניים בעיר וכן ללמוד על מדיניותה העתידית של העירייה.

כמו כן, אפליקציית האופניים מאפשרת לציבור הרחב להעביר משוב על מערכת שבילי האופניים העירונית. את המשוב, המאפשר הזנת תיאור מילולי לצד העלאת תמונות, ניתן יהיה לסמן על גבי המפה האינטראקטיבית וכך יוכלו גורמי ההנדסה והתשתית בעירייה לטפל בבעיות שיועלו ע"י רוכבי האופניים בעיר.

ראש העיר רחמים מלול: "בהתאם להתחייבותנו לקדם ככל שניתן את השמירה על הסביבה, אנחנו ממשיכים לעודד את השימוש בתחבורה הירוקה ושימוש באופניים ברחבי העיר. מנהל ההנדסה פיתחו כלי חדש אשר מציג בפני תושבי העיר בצורה נוחה, מקיפה ושקופה את מערכת השבילים הקיימת וגם את מערכת השבילים העתידית, ואנו מזמינים את התושבים לעשות בו שימוש."

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ'

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, פרויקטים קהילתיים וקשרי חוץ עו"ד יניב מרקוביץ': "באמצעות המערכת החדשה תושבי העיר יוכלו להכיר טוב יותר את שבילי האופניים הקיימים בעיר וגם להתעדכן ולעקוב אחר המשך סלילת כבישים נוספים. אנחנו מזמינים את הרוכבים להשתמש במפה האינטראקטיבית שהקמנו עבורם וכמובן גם לתת משוב והערות על מערכת השבילים הקיימת".

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *