מי הרחובותי ששר לביבי ושרה נתניהו?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שישי עבר. צחי ברוורמן מזכיר הממשלה מנס ציונה ורעייתו השופטת נאוה שנחשבים מזה שנים כמקורבים למשפחת נתניהו. חגגו לבתם ,שני ,בת מצווה באולמי "ויה" .מי שהופקד על ההפקה היה לא אחר מאשר מייק שרון אוזן הרחובותי שהיה אמון על הצד האמנותי של האירוע ודאג להנעים את השולחן של ראש הממשלה ביבי נתניהו ואישתו,שרה.'בשירי ארץ ישראל. עוד זכו לשמוע את קולו של שרון אוזן השרים, אביגדור ליברמן,מירי רגב, ישראל כץ,גלעד ארדן.אלי כהן, יעקב ליצמן, איוב קרא,יריב לוין,גילה גמליאל,יובל שטייניץ,צחי הנגבי .יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.ח"כ דוד ביטן.היה סחי

מייק שרון אוזן עושה שמח בשולחן של ביבי ושרה נתניהו

המדור זוכר את כולם, גם כאלה שהם יקרים ללבו כמו אוהד מכבי שעריים, דודי בוקרה ,שהגיע בראשית השבוע למסעדת "מזנון התעשייה" באזור התעשייה בעיר כדי לפרגן לחבריו ניר לזריאן ורועי מצ'ורי .אז אם גם אתם מעוניינים לטעום את המעורב הכי טוב בעיר,אז סורו לרחוב המפוח.

מימין: דודי בוקרה,ניר לזריאן ורועי מצ'ורי.אוכל טוב הכל טוב

בעקבות האהבה.מלכת היופי במיל' ויקירת המדור,אילנית לוי ,תנחה ממש בקרוב בערוץ 2 תוכנית חדשה שתבדוק עד כמה רחוק ילכו אנשים בעקבות לבם.ובעיקר האם הם מוכנים לעזוב את החיים הטובים מעבר לים ולחזור לישראל בעקבות האהבה. לצורך כך לוי תחתים דרכון בכמה יבשות מסביב לעולם.

אילנית לוי: ארזת לבד?

שלישי האחרון. ח"כ ותושב העיר ,עודד פורר, גדל בשנה . ואין כמו לציין את המאורע עם ארוחה טובה ב-בר קוקטיילים העונה לשם "ברבדוס" בפארק המדע. אז אחרי שהרים לעצמו מסיבה מסיבה והזמין מלא חברים הגיע גם חברו הטוב העונה לשם אביגדור ליברמן ,כי בכל זאת צריך שיהיה קצת ביטחון בעיר הזאת.

עודד פורר חגג יום הולדת עם שר הביטחון אביגדור ליברמן

צלצלו למזל טוב: איש הנדל"ן אבי פנחס שחגג ברביעי האחרון יום הולדת 49

אבי פנחס,יש לי יום הולדת

נפרדנו כך. בתחילת השבוע נערך ערב פרידה מרגש במיוחד במתנ"ס 'רחובות החדשה' ממנהלת מחלקת גני ילדים באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות, שסיימה את תפקידה לאחרונה (לאחר כ-8 שנים), ד"ר אסתר הנדלר. לערב הפרידה הגיעו, בין היתר, ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר, בנצי שרעבי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מנכ"לית החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, יוספה חליבה, מנכ"ל רשת 'חוויות', עדי דוייטש, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהלי אגפים ומחלקות נוספים, נציגי מערכת החינוך העירונית ברחובות, תושבים ובני משפחה רבים. במהלך הערב עלו בזה אחר זה בכירים מהעירייה, בירכו אותה, נפרדו ממנה והודו לה על תרומתה הגדולה למערכת החינוכית העירונית ולעיר בכלל.שאפו

רחמים מלול ואסתר הנדלר, נפרדו כידידים.

רגע לפני שאייל גולן ואתניקס יוצאים למופע משותף ברחבי ישראל הם תירגלו סולמות בהופעה בברית..אגב, גולן מנצל את הפרידה מרוסלנה רודינה והגיע למסיבת יום ההולדת של התאומים עמרי ורועי בן נתן בבר תל אביבי ובילה עד השעות הקטנות של הלילה.
אייל גולן עם קסניה טרנטול מהאח הגדול

ובזמן שאוהדי קבוצתו של גולן ערכו ברביעי האחרון נשף עלייה בשכונת מרמורק .המדור שמח לגלות את הזוג שסוגר ארבע שנות חברות למרות המרחק הגיאוגרפי ,דנה אפללו וגיא עובדיה. אפללו, מתגוררת בירושלים בעוד הבועט מתגורר ברחובות.

גיא עובדיה ודנה אפללו.ארררבע שנות חברות

תואר של שמחה.אם ראייתם לאחרונה את שמחה גד מסתובב עם חזה נפוח ברחבי העיר,אז זה המקום לספר כי הסיבה לכך נעוצה בבתו, אסתר גד אשר סיימה כמצטיינת תואר באקדמית אונו.
אסתר ואמא ענת גד.גאווה של אבא

אסי עזר חגג לעצמו 38 שנות קיום בטסטינג רום בשרונה עם הבעל אלברט וגם עם השופט הרחובותי,אסף אטדגי והן ארז טל ,רותם סלע ובעלה אריאל רוטר, הילה סעדה, יעל גולדמן ומיה דגן. בעוד הדי-ג'יי עשה את עבודתו האורחים העדיפו את האוכל מאשר את הרחבה.

שחר סגל אשת הטלוויזיה הרחובותית התחתנה וכמחווה לחתונה הקליטו ריטה,ירדנה ארזי אביעד קיסוס ורועי בר נתן שיר משותף. אבל אתם לא תזכו לשמוע אותו ברדיו,אורחי החתונה שמעו וצחקו.

שחר סגל וירדנו ארזי,בסוף זה נגמר בשיר

חמישי האחרון..שמעתי שראו אותך באיזה מסיבה בקאסה מורה . איתי לוי מבלה במתחם החדש שנפתח לרגל הקיץ ע"י תומר כהן. .בהצלחה שותף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *