מי זכו לקבלת פנים קולינרית? ומי זכו להחתים דרכון בנתב"ג?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חבר המועצה וסגן ראש העיר מתן דיל חגג יחד עם רעייתו,אפרת . את 8 שנות הנישואין (פלוס יום )בתיאטרון הלאומי הבימה ,בהצגה שייקספיר מאוהב.

מתן ואפרת דיל.מה שמונה?, מה כמה?צילום מתוך דף הפייסבוק

ראשון האחרון, שדרן הרדיו והמנחה של "שישי שמח" ירון אילן הגיע בכבודו ובעצמו לבית הספר רבין במזכרת בתיה ורשם את בנו אורי שעלה לכיתה ח' לחטיבת הביניים.מי אמר שאין שמחות קטנות גם בתחילת השבוע.אגב,השמחה האמיתית תתרחש הערב(מוצ"ש) באומן 17 עם אייל גולן,איתי לוי ונסרין קדרי שיחגגו לאילו את יום הולדתו.

ירון אילן ובנו אורי. תלמיד חדש במזכרת בתיה.צילום מתוך דף הפייסבוק.

קבלת פנים קולינרית ציפתה לצמד הזרים בכדורסל של מכבי רחובות, מרקוס רלפורד ואלונזו קולמן, השניים שרק נחתו לאחרונה בעיר התרבות והמדע , קיבלו קרייב להמבורגר אז הם קפצו ל- וולפנייטס שף בורגר בפארק המדע. החיוך לפניכם אומר הכל.

מרקוס רלפורד ואלונזו קולמן.תגידו צייז.צילום מתוך דף הבית של מכבי רחובות

שני שעבר, הפתיחה החגיגית של סניף סקצ'רס החדש ברחובות.מעיין אשכנזי פליטת האח הגדול עסוקה בבחירת נעלי ריצה חדשות.לא בשיבלה,אלא עבור הבן זוג אביחי אוחנה ובכך מזימה את הלחשושים על פרידה הזוגיות.

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה.חזקים בזוגיות . צילום מתוך דף הפייסבוק

איש הנדל"ן,אבי פנחס ארז מזודה ויתעופף מחר(ראשון) יחד עם אישתו לברלין לחופשה קצרה של כמה ימים. כמה קצרה?,ביום שישי הקרוב הוא כבר אמור להתייצב במשחק של קבוצתו עירוני רחובות.

אבי פנחס.ארזת לבד?. צילום מתוך דף הפייסבוק

יו"ר ועד עובדי רשת חוויות רחובות,גולן ביטון. היה כל כך עסוק השבוע בנושא תוספת השכר.אז כפיצוי הוא לקח אתמול (שישי) את ילדיו לסיבוב בקניון רחובות .זה הסתיים בסופו של דבר בפיצה אישית לכל ילד וטרופית.

גולן ביטון והילדים.מזל שיש חגים

שחשבנו שנעביר את החג במי מנוחות רגל על רגל בסוכה. הגיעה הידיעה שגרמה למדור לשבור לו פיסה מהלב . גילי צברי הבעלים והמייסד של ה- "דבלין" בפארק המדע .הכריז בריש גלי שהעסק שלו למסירה והוא אף הוציא הודעה בנידון ברשת החברתית, עכשיו גם אתם יודעים.

פיתחו יומנים, יש תאריך רישמי! ב21.10 העונה החדשה של המירוץ למיליון מתחילה.את העיר רחובות ייצגו בכבוד רגב והלן הוד.בהצלחה כבר אמרנו!

רגב והלן הוד.בקרוב על המרקע

שוטי שוטי ספינתי. רועי שרעבי מנצל את חול המועד כדי להשיט כל שיט באגם הכנרת. אל תדאגו על הסירה הייתה גם משפחתו ,זאת למרות שעונת השיט טרם נפתחה באופן רשמי. ההנאה הייתה מושלמת.

רועי שרעבי.קצף על פני כנרת . צילום מתוך דף הפייסבוק

בזמן שישבתם בסוכה,היו כאלה שהחתימו דרכון בנתב"ג. שמעון ואיריס פרץ גאורגיה.סיוון ברזילי וטל הינדי לאמסטרדם. אורן ולימור מרגלית מונטנגרו. אבי ראובן לניו יורק.

סיוון ברזילי וטל הינדי.אוי אמסטרדם. צילום מתוך דף הפייסבוק

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *