מי מנחת הטלוויזיה והדוגמנית שעברה להתגורר ברחובות?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אל תגידו לא ידענו , אל תגידו לא שמענו: אייל גולן שקיעקע לפני כשנתיים את השפתיים האדומות של בת זוגו, רוסלנה רודינה על הצד האחורי של הזרוע שלו. קפץ למכון קעקועים ושינה לגמרי את הקעקוע המקורי.

אייל גולן .תני לי נשיקה על השפתיים

מנגד, יקירת המדור ומלכת היופי במיל' , אילנית לוי ציינה בסוף השבוע האחרון 35 שנות קיום, וזו סיבה מספיק טובה לחגיגה. הבוייפרנד הנאמן אלירז שדה החליט לחגוג למלכה שלו עם כל האנשים החשובים בחייה והפיק לה אירוע בלתי נשכח. אז אומנם לא הייתה שם טבעת או הצעת נישואים מיוחלת שלה אנחנו כבר לא מצפים מרוב שהתייאשנו, אבל היו ילדיה של לוי המשותפים לה ולאייל גולן, ליאם ואלין יחד עם חבריה הטובים כמו מושיק גלאמין ובן זוגו.

אילנית לוי ואלירז שדה. לחיי הבלונד
.
החבורה העליזה התארחה בסופ"ש בוילה יוקרתית בצפון הארץ עם בריכה מלאה במתנפחים, לצד בלונים, זרי פרחים, וסרטוני וידאו משעשעים ששיתפו ברשתות. באחד הסרטונים אפילו תוכלו למצוא ביצוע מיוחד של כל החבורה, בכיכובה של לוי לשיר המצליח של בריטני ספירס . Oops!… I Did It Again

לא ברור אם אייל גולן בירך אבל אפילו האקסית הטרייה של הזמר רוסלנה רודינה פירגנה לאקסית המיתולוגית ועשתה לה לייק לתמונות חגיגות היום הולדת, לרגל אות הזדהות של אחוות הפרודות של הזמר באינסטגרם של ליאם.

רוסלנה רודינה. מפרגנת

יסמין שמחי אחת מיורשי העצר של מכון הכושר b-fit עשתה את הסופ"ש האחרון ביערות הכרמל. שזה נחמד. מה שיותר מוזר זה כאשר היא החליטה לעשות זאת על הצבע האדום מכף רגל ועד ראש .

יסמין שמחי הלכה על red

תושבי רחובות מתבקשים לקבל בסבר פנים יפות את השכנה החדשה שהגיעה לעיר,דנה גרוצקי שעקרה מיבנה השכנה כדי לגור בנפרד מבעלה חיים שטרן. מנחת הטלוויזיה והדוגמנית עצרה במחסני הנמל וריהטה את ביתה החדש.

דנה גרוצקי. ברוכה הבאה לעיר המדע

יש איש אשכולות ויש איש עם משקולות. תשאלו את השחקן הרחובותי ,יגאל עדיקא , שנכנס לאחרונה לתוכנית כושר בת 90 יום אצל המאמן הכושר של הסלבס , ציון שבי. כך מה שטוב לג'וני צרוואני ולתום אבני בוודאי מתאים גם לעדיקא שהשיל ממשקלו כ-15 ק"ג ולא מוותר על הרמת משקולות,שיסדרו לו את מסת השריר.

יגאל עדיקא. כבר לא כבש

הדוגמנית והכלה הטרייה שולמית מלכה נאלצה לעזוב את הבעל יהודה לוי בישראל ולתפוס מטוס לצרפת.זאת במסגרת שבוע אופנת ההוט קוטור של ג'ורג'יו ארמני בעיר האורות,פריז., מלכה זכתה להתחכך בכמה מהשמות הכי גדולים בתעשייה. קייט וינסלט, נעמי ווטס וסופיה לורן.רק המדור נשאר בחום המעיק של השפלה.

שלומית מלכה. מהחום של ישראל לעיר האורות

סגן ראש העיר, מתן דיל חנך פינה חדשה, במסגרתה בכל שבוע הוא מכיר לכם תושב/ת העיר, שהגיע הזמן שגם אתם תכירו.את הסיפתח הוא בחר על הרחובותי המוכר ביותר בעולם.עוד לא ניחשתם?. רמז .יש לו 1.2 מיליון עוקבים, הוא מעניק ראיונות על בסיס יומי לעשרות כלי תקשורת והוא המסביר מספר אחת של צה״ל אל מול התקשורת הערבית. אז אם אתם עדיין לא ירד לכם האסימון שמדובר באביחי אדרעי, סחבק מבסוט.

מתן דיל וכוכב הרשת אביחי אדרעי

חבר המוצעה אבי קינד וסגן ראש העיר זוהר בלום נרתמו בצוותא למען הקהילה בעיר והקימו נקודת איסוף וחלוקה של תיקים(יד 2) ברח' בנימין . מי שהצטרף למיזם הוא הסטנדאפיסט ישראל קטורזה הנשוי לסורלה ואב לשבעה ילדים.שבוודאי מזדהה עם הנושא .

ישראל קטורזה . לי ולך תיק בברכה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *