מכבי טופז רחובות: שבוע מוצלח לבנות המחלקה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

במשחק שנערך ביום חמישי האחרון ניצחה קבוצת הנשים מכבי טופז רחובות את אסא ירושלים 35:66 ובעצם התאוששה מהפסד כואב בסיבוב הקודם נגד מודיעין. עם הניצחון הזה רחובות שומרות על המקום השלישי בטבלה אחרי יבנה ובאר שבע. ברחובות מקווים להמשיך במומנטום של הניצחונות גם השבוע במפגש מול פסגת זאב ,זאת למרות שהבנות יגיעו להתמודדות בסגל חסר בשחקניות.
אירוע מרגש נערך לפני תחילת המשחק  שכבר הפך למסורת במשחקי הבית של מכבי טופז רחובות הוא טקס הענקת כדור חתום על ידי הבנות לאחד המצטיינים מקבוצת ספיישל אולימפיקס של רחובות.
גם קבוצת הילדות של רחובות נחלה הצלחה כאשר השיגה  ניצחון קשה וחשוב מול  גדרה. המשחק היה אגרסיבי מהרגע הראשון והיה ברור שזה יהיה כך לכל אורך ההתמודדות. ואכן רק לקראת סיום הפער נפתח לטובת רחובות ונשאר כך עד הסיום. רחובות נמצאת במקום הראשון בטבלה ויוצאת במחזור הבא לירושלים.
נערות א ניצחו אליצור אשקלון. אחרי שהפסידו להן בסיבוב הקודם,הגומלין ברחובות הסתיים בניצחון משכנע ויפה לשחקניות של רחובות. למרות הניצחון האחרון נערות א עדין מסובכות בתחתית הטבלה ומקוות לשפר את מיקומן עד סיום העונה.
נערות ב ניצחו את מכבי תל כביר במשחק מאוד זורם ומלא בתנועה. כל השחקניות של רחובות קיבלנו דקות משחק ותרמו. נערות ב ממוקמות גם הן במום השלישי.
השבוע רחובות יצאו לכל המשחקים משחקי חוץ ומקוות להמשיך את מומנטום הנצחונות מהשבוע שעבר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *