מכבי רחובות: בטעם חמוץ מתוק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מכבי רחובות שגברה לפני זמן קצר על אליצור עירוני נתניה 90:106 נפרדה מהליגה הלאומית עם ניצחון,אך היא תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית. הרכז עידן פז בלט עם 31 נק'

מכבי רחובות שאירחה הערב בקציר את אליצור עירוני נתניה במסגרת המחזור האחרון של הפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית היה לפרוטוקול בלבד ,היות והקבוצה מעיר התרבות והמדע נשרה לליגה הארצית במחזור שעבר בהפסד מול ר"ג/גבעתיים,כאשר האורחת הבטיחה את ההישארות בליגה כבר לפני כמה מחזורים.
אווירת נכאים שררה בהיכל הספורט העירוני ורק מעטים הטריחו עצמם להיפרד מסגל הקבוצה שאחרי שלוש עונות בליגת המשנה תנסה להעפיל בשנה הבאה לליגה השנייה. על פניו בעונה הבאה יהיו פנים חדשות אצל הלבנים מרחובות וקשה לראות שמישהו מהשחקנים ימשיך לעונה נוספת במועדון. במשחק נטול הגנות שהזכיר יותר משחק אימון מאשר משחק רשמי בליגה,רחובות רצתה לסיים את העונה בטעם של ניצחון וכבר ברבע הראשון שלטה באופן חד צדדי שהסתיים בתוצאה 16:27. האורחים מהשרון ניצלו את העבודה שרחובות שיחקה ללא שני הזרים מרכוס רלפורד (פצוע) ברנדון באומן (לא קיבל דק' משחק) כדי לצמק את התוצאה 32:35. אבל עידן פז עם שתי קליעות רצופות דאג לפתוח שוב הפרש מבטיח עד לתום המחצית הראשונה 37:47.
המומנטום הרחובותי נמשך גם ברבע השלישי שחניכיו של חנן הרשקוביץ עולים ליתרון שיא של 14 נק' 41:55. שנדמה היה כי הפער ילך ויגדל היו אלה השחורים מנתניה בריצה משלהם 2:14 שצימקו את התוצאה לשתיים בלבד 55:57. אבל,פז וברנדון נכנסו לקצב של סלים מטורף ושוב פער 14 נק' חזר לטובת המקומיים בסיום הרבע השלישי 60:74.
ברבע האחרון שתי הקבוצות ניסו את מזלם מחוץ לקשת בזריקות ל-3. מי שבלט היה אבשלום (אבשי) שהרבני בן ה-20 שלקח את הצ'אנס שקיבל בשתי ידיים והראה ניצוצות של כדורסל עד לתום ההתמודדות עם 18 נק' אישיות ברבע אחד.

קלעו ל'רחובות: פז 31 נק',שהרבני 18 נק',שמרייז 12 נק',איידן 11,שושני 8 נק', באומן 7 נק',פורת 5 נק',פוקס .נעימי והלוי 3 כ"א

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *