מכבי רחובות: נעצרו בירוק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יצא לדרך כבר הערב כאשר מכבי רחובות התארחה ברוממה אצל מכבי חיפה שבתחילת העונה הוגדר כמפגש על הזכות להעפיל לליגת העל ,אבל סיבוב ראשון לא מוצלח ב"לשון המעטה" מצד שתי הקבוצות גרם להם  למצוא את עצמם בחלק התחתון של הטבלה בניגוד גמור לכל התחזיות.אחרי 3 ניצחונות רחובות נוצחה 81:100.

מכבי רחובות המשתפרת שהשיגה 3 ניצחונות ליגה בצורה משכנעת, שחילץ אותה מהתחתית הבוערת למרכז הטבלה ,יצאה הערב(ראשון) למשחק חוץ לא קל מול החבורה של ברק פלג, שתופסת את המקום השלישי בטבלה. עבור בנרדון באומן  הזר שהצטרף לאחרונה לקבוצה מעיר התרבות והמדע מדובר במפגש פיקנטריה אחרי שאשתקד לבש את המדים הירוקים והוא מכיר היטב את הסלים ברוממה שהעמיד ממוצע של 13 נק' במשחקי הבית. קברינטי המועדון מקווים לממש את הפוטנציאל של הסגל שנבנה לקראת הישורת האחרונה וזאת במטרה להיכנס לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה .

שמונה נקודות מפתיחת ההתמודות מתוך התשע של באומן 3.48 מהפתיחה  ורחובות מוליכה בהפרש זעיר של 4 נק'  9-5.. המקומיים לא איפשרו לחניכיו של מיקי גורקה לפתוח יתרון גדול יותר ותמיד דאגו לשמור פער סביר .אבל יד טובה של רחובות מחוץ לקשת ברבע הראשון והיא קולעת 25: לעומת 24 של המארחים ויוצאת שידה על העליונה.

שלשלה של גל זבק ומכבי חיפה רושמת מהפך 27:30  שחלפו 2:30 דק' מפתיחת הרבע השני. שלשלה נוספת מחוץ לקשת של אנטוני פישר וכעת הירוקים פותחים פער של 6 נק' 27:33. אבל קצב השלשות לא נרגע הפעם היה זה תורו של קרון דה שילדס לקלוע ג'אמפ לשלוש ולקבוע את ההפרש השיא 27:33. אחרי למעלה מ-5 הדק' ללא סל רחובות מצאה  את הרשת שדניאל איידן מצמק ל 29:38.  עד לתום המחצית ברחובות עסקו בעיקר לצמצם את ההפרש שלא יעלה על דו ספרתי והיא הצליחה במשימתה 41:49.

דווקא חניכיו של פלג יוצאים למחצית השנייה כמו מלוע של תותח ובתוך שתי דקות הם עולים ליתרון שיא 43:58. שנדמה היה כי הירוקים ילחצו על הגז ויגדילו את התוצאה המומנטום עבר לצד שמנגד לא מעט בזכות יכולת קליעה פנטסטית של מרכוס רלפורד ובאומן שהורידו את ההפרש לכדי 5 נק' 55:60 .

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *