מנגל- לאן נעלמה הנהלת העיר והעומד בראשה ומה מתבשל בין גולן אברהם לעופר לוי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לאן נעלמה הנהלת העירייה בזמן הפגנת ההורים, איפה פגשה אביבית בר זהר את איתי לוי ומה מתבשל בין עופר לוי לגולן אברהם. 

 

שלישי אחר הצהריים, צהריים נהג המונית המוכר בעיר "רומן חיט" נדהם להעלות למוניתו את הזמרת שתייצג את ישראל באירוויזיון עדן אלנה שנסעה מרחוב בנימין אל העיר הגדולה תל אביב. השניים כמובן תיעדו את הנסיעה.

עדן אלנה במונית של רומן חיט

 

הזמר והמלחין הרחובותי גולן אברהם נראה לאחרונה בסביבתו של הזמר עופר לוי במגוון אירועים. מקורות יודעי דבר סיפרו שבין השניים קיימת חברות ארוכה ולאחרונה הם צריכים לצאת בדואט מהמושקעים שהיו. אלא שבגלל הקורונה השמעתו נדחתה וממש בקרוב, בחודש אוגוסט הוא ייצא להנאת כולם.

גולן אברהם ועופר לוי בשישי האחרון

 

חמישי, אולם לאגו ראשון לציון, הפייטן הרחובותי בן עשור זכה להכניס את החתן והכלה למשפחת חסון המוכרת. השיא היתה הופעתו של הזמר הלאומי (הרחובותי) אייל גולן שעלה בדיוק בשעה 01:00 בליווי 12 נגנים ושימח את כל הנוכחים. את הסיום, בשעה 03:00 סגרה הזמרת שרית חדד שהגיעה אחרי הופעה.

הפייטן בן עשור

 

חמישי, מחאת ההורים בכניסה לעיריית רחובות בשעה 17:00, רוב הנהלת העירייה- קומה 6, יצאו מוקדם כדי לא להתקל בהורים המפגינים, יש האומרים שכולם ממש ברחו כולל רחמים מלול שמקורב סיפר "הוא תמיד יוצא בשעות האלה לקניות לשבת, לא קשור להורים". גם מנכ"ל רשת חוויות אלרואי אסרף לא ממש נוכח השבוע כי הוא יצא לחופשה משפחתית.

 

אלרואי אסרף בחופשה

 

יום ראשון, נראה ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, הגיע לכבד את חתונת בנו של הרב מכאל חסין בבני ברק. כמובן שבלום עטה מסיכה ויצא כעבור דקות ספורות.

זהר בלום

רביעי, מסיבת הולדת 39 לבעלים של של פאב ה"רודאו" (הרצל 203)  אביעד כץ, יש מי שמכירים אותו מהמירוץ למיליון ואחרים כמאמן הכושר של אייל גולן שכמובן הגיע לכבד, חברו בן לבייב מתוכנית הריאליטי ועוד רבים. שיהיה במזל טוב.

אייל גולן ואביעד כץ

 

שלישי, בעקבות חתימתו המפתיעה של מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, החלו השמועות בבורסת השמות ליורשו. בין השמות שהועלו היה דודי אשכנזי (הרל"ש לשעבר), יום לאחר הגישושים יצאה הודעת הרגעה שעובדיה יישאר עד חודש אוגוסוט, בינתיים תוקם ועדת איתור.

איציק עובדיה חוזר למגרש

 

יושב ראש מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם, נפגש לאחרונה עם שרים וחברי כנסת שדופקים בדלתו. שניסינו לברר לא ממש הצלחנו כי הדלת היתה סגורה, מה שבטוח הוא שמשהו מתבשל ובאויר ריח של ניצני בחירות. למרות הפגישות המעייפות לא שכח עודד את הדבר החשוב מכל, עודד הפתיע את אישתו הדס, בעוגת יום הולדת מושקעת שקנה אצל חברו למועצה אבי קינד "דה לה פה".

עודד והדס עמרם.

 

אפרופו אבי קינד, בתחילת השבוע הרבה קינד להגיע אל הקומה השישית, למחות על מריבה כלשהיא ולעזוב את הבנין. בצאתו זכה לטלפון מרחמים מלול ששאל לפשר הדברים, מלול קיבל הסבר מנומק אך ספק אם השיחה שינתה את המצב. קינד הבטיח שזו רק ההתחלה, נמשיך לעקוב.

רחמים מלול ,אבי קינד וזוהר בלום בימים שמחים יותר

 

רביעי, תושב שכונת מילצ'ן (בית ילדותו של אייל גולן) , הזמר לואי עלי מבית היוצר "ליאם הפקות", ניגש אל תחנת משטרת רחובות והגיש תלונה נגד אדם שמתחזה לו, מבטיח הזמנות חינם להופעות שלו, מארגן סרטוני ברכות למעריצים ועוד. עכשיו נותר רק להמתין בסבלנות לתוצאות המשטרה.

לואי עלי

שישי, מסיבת סוף השבוע במועדון הקאסה מורה במתחם הרכבת, בכניסה הבעלים תומר כהן שמקבל בברכה את הבליינית המתמידה (לאחרונה) אביבית בר זוהר הרחובותית. לאותו מועדון נחשק מגיע גם הזמר המצליח ויליד העיר איתי לוי שכיאה למעמדו זוכה ליחס מפנק מחברו היחצן טל חרמון. פינוקים על חשבון הבית כמובן שהיו, גם מאבטח הוצמד להם שחלילה לא יפלשו לטריטוריה שלהם.

מימין- אביבית בר זוהר, תומר כהן, איתי לוי וטל חרמון

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *