מנהיגות הורים:פאנל חינוך מיוחד בנושא ועדות השמה ושילוב

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

אמש התקיים פאנל בחוויות שוויץ המדע בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים.

הפאנל הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין אגף החינוך בעירייה, מתי"א רן, ומנהיגות ההורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים.

בפאנל נכחו אפרת צוקרמן (מנהלת אגף החינוך), מיכל חסדאי (מנהלת מחלקת החינוך המיוחד), חיה יעיש אזרד (מנהלת מתי"א רן) וצוות המתי"א, ח"מ אורית שרגאי (מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות), ח"מ אוה גור, צופית גולן (יו"ר הנהגה עירונית), שאול אטיאס (יו"ר הנהגת ההורים דה שליט).
את הפאנל ארגנו טל רביב ומורן ריס ממנהיגות ההורים.
בפאנל הייתה נוכחות מדהימה של מעל 100 הורים. פעילות המתי"א, מחלקת חינוך מיוחד ומנהיגות ההורים הוצגו להורים, בדגש על שירותים קיימים ותהליך השמה ושילוב.
אגף החינוך מברך על השת"פ בין העירייה להורים.
לפרטים נוספים: הורים מובילים שינוי ברחובות.

זוהר בלום,רחובות שמה את החינוך בראש

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום:"רחובות שמה את החינוך בראש והדאגה לילדי החינוך המיוחד הייתה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אגף החינוך בשיתוף המתיא רן פועל ימים כלילות על מנת לתת מענה הולם ועטיפה ייחודית לכל ילד וילד. אני מברך על שיתוף הפעולה עם ההורים ושמחתי לראות השתתפות כה גבוהה. שיתוף הפעולה של ההורים עם הצוותים החינוכיים הוא המפתח להצלחה ואמש בערב בו הייתה חשיפה והצגת המידע והשירותים הניתנים להורים על ידי הגורמים השונים ברשות היה ההתחלה. היו הרבה שאלות ועלו נושאים רבים וצוות אגף החינוך ואנשי המתיא רן מזמינים כל הורה והורה שעדיין נותרו לו שאלות לפנות אלינו – דלתינו פתוחה לכל אחד ויעשה כל מאמץ על מנת לתת את הפתרון הנכון ביותר לילד.

אורית שרגאי,גאה לראות את ההגעה המרובה ונוכחות ההורים

חברת המועצה אורית שרגאי:"אני גאה לראות בעיר רחובות את השיתוף פעולה בין האירגונים השונים, ההורים ואגפי העירייה. שיתוף המידע והנגשתו לציבור היא דרך אבן לשת"פ מלא ומציאת פיתרון הולם לכל ילד ברחובות.
אני שמחה לראות את ההגעה המרובה ונוכחות הורים רבים שהערב החשוב הזה אורגן במיוחד בשבילם.
אני רוצה להודות לרשת חוויות על האירוח ולאנשי אגף החינוך והמתיא על הכנת הערב המידע והזמן וכמובן למנהיגות הורים על הארגון".

טל רביב ממנהיגות הורים:"אני נרגשת מקיום האירוע ומהצלחתו. כהורים ערב כזה המרכז עבורנו את המידע על כל השירותים והפעילויות הקיימות עבור ילדינו הוא חשוב מאד והנוכחות הרבה של ההורים מדגישה את נחיצותו.
תודה לכל הגורמים שסייעו ותרמו לקיום האירוע והצלחתו

אפרת צוקרמן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *