מסתמן: רשת המתנסים צפויה לצאת סופית ב-15 אפריל מרחובות

חדשות רחובות - עו"ד יניב מרקוביץ' - רחובות ניוז

התקפה חסרת תקדים של חברת המתנסים נגד ראש העיר רחמים מלול !!!

חברת המתנ"סים תעזוב את העיר רחובות/רשת חוויות מיד לאחר חג הפסח.

זאת מאחר וניסתה להכתיב מדיניות כנגד העיר רחובות והעומד בראשה, בכיר בחוויות,

"מבחן מנהיגות ממעלה ראשונה לראש העיר רחמים מלול ויניב מרקוביץ יו"ר חוויות והמשנה לראש העיר בכך שלא נתנו לחברת המתנסים להתנהל כמועדון חברים".

 

חדשות רחובות - פרסום ראשון: המכתב ששלחו רשת המתנ''סים על סיום ההתקשרות עם עיריית רחובות - רחובות ניוז
פרסום ראשון: המכתב ששלחו רשת המתנ"סים על סיום ההתקשרות עם עיריית רחובות

כאמור בשבוע שעבר התכנסה וועדת בחירה לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות, הגיעו שלושה מעומדים כאשר צביקה מדהלה ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות שבמשך כמה שנים משמש בהצלחה רבה כסמנכ"ל חוויות ונבחר פה אחד על ידי ראש העיר רחמים מלול וקיבל את המלצות הוועדה הבוחרת.

כאשר שני המעומדים הנוספים לא היו עם ניסיון ואף לא עברו כל מרכז הערכה של חברת המתנ"סים דבר שהיה עלול לעכב את בחירת המנכ"ל בכמה חודשים במהלך הישיבה נציג חברת המתנ"סים , מוטי אבו, איים על חברי הוועדה ובראשם ראש העיר רחמים מלול בעזיבת העיר רחובות כבר אחרי החג שתאריך האולטימטום הוא 15/4, אמירה שהייתה בלתי מקובלת על ראש העיר ועו"ד יניב מרקוביץ', שהיו המומים מהתכתיב של הרשת ,היות ומדובר בחברה ממשלתית.

מקורבים לשניים טענו "שגם להיפרד- יש דרך. ולא לזרוק פצצה כי שבוע אחרי החג הרשת עוזבת את בעיר".

כאמור, בעיריית רחובות לא מתרגשים יתר על המידה מהרמת השרירים של אבו ,בטח שכל הקלפים נמצאים בצד הרחובותי .

הודעה מטעם רשת חוויות, המשנה לראש העיר ויו״ר הדירקטוריון עו"ד יניב מרקוביץ׳: ״בפגישה ביום חמישי האחרון ראש העיר רחמים מלול הודיע לחברה למתנ״סים כי ככל שהחברה תבקש לקבוע את סדר היום של חוויות מבלי להתייעץ ולהתחשב בעמדותיהם של השותפים ברשת (עיריית רחובות והסוכנות היהודית) אין להם מקום בחוויות והם רשאים מבחינתו לעזוב את העיר. בעקבות הודעה זו מטעם העיר רחובות החברה למתנ״סים בחרה לנקוט בצעד חד צדדי ולהודיע על הפסקת פעילותה באופן מידי ובחוסר אחריות משווע. מכתבה של החברה למתנ״סים הועבר לטיפול משפטי וייענה בהתאם. אני מתחייב לעשות הכל יחד עם ראש העיר, חבריי בהנהלת רשת חוויות והעובדים המצוינים שלנו כדי שתושבי העיר בכלל וילדי העיר בפרט לא יפגעו מהצעד הקיצוני שנקטה החברה למתנ״סים. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית וכל מי שירצה לקדם את האינטרסים העירוניים החשובים. אגיד פעם נוספת את שאמרתי בישיבה הדירקטוריון האחרונה: לא אכנע לתכתיבים ואיומים של אף גוף. אני מאחל לחברה למתנ״סים הצלחה. אנחנו נמשיך להצעיד את רשת חוויות קדימה, חג פסח שמח״.

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *