מפגש העצמה לבני נוער עם השחקן הרחובותי דניאל גד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

דניאל גד כוכב שבאבניקים, כוכב מחזמר "אלאדין", כוכב סדרת הטלוויזיה "גאליס", שחקן ראשי בסרט "מפריח היונים" ובנוסף לוקח חלק במגוון רחב של תפקידים בתאטרון ובטלוויזיה. גד, הינו בוגר בימת הנוער ותושב העיר רחובות נחשב לשחקן העולה בתעשיית הקולנוע.

למרות הצלחתו והעובדה שהוא עסוק מעל הראש לא מנע ממנו להגיע לעירונוער למפגש ושיחה בלתי אמצעית עם בני הנוער אשר עסקה בכל הקשור למנהיגות, אמונה בדרך, התמודדות עם החיים, דילמות של גיל ההתבגרות והצלחה בחיים. המפגש לווה באימפרוביזציות ומשחקי תפקידים אשר לימדו את בני הנוער בצורה חווייתית את אשר נלמד ברמה תאורטית.

עו"ד מתן דיל- סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים-"מפגשי העצמה אלה הינם חוד החנית של החינוך הבלתי פורמאלי. אנו משתדלים לספק לבני הנוער סל כלים עשיר ככל שניתן למיצוי הפוטנציאל שלהם ולהגשמה המיטבית עבורם. במסגרת האירועים השונים אנו מביאים דמויות שבני הנוער מכירים ומוקירים כדי שיספרו את סיפור ההצלחה שלהם, כיצד הגיעו לאן שהגיעו, הדילמות המוסריות והמקצועיות בדרך, מה דחף אותם לפעול כפי שפעלו ומה הסוד שלהם. המפגשים מספקים לבני נוער במה לשיח והצפת התלבטויות ובעיות והדרך לפתור אותן. זה תפקידנו. נמשיך ונעניק את הטוב ביותר עבור בני הנוער של רחובות"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *