מקומם:בעקבות הקורונה אזרחים משליכים בגדים באמצע הרחוב

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פקחי עיריית רחובות נאלצים להתמודד עם תופעה מכוערת של השלכת בגדים במקום ציבורי בשכונת דניה

תיעוד מקומם: פקחי עיריית רחובות , נאלצים בימים האחרונים להתמודד עם תופעה מכוערת של השלכת בגדים מצד אזרחים החוששים מהידבקות בנגיף הקורונה במקום ציבורי בשכונת דניה בעיר.

מברור ראשוני עולה כי במרכז המסחרי של השכונה נמצאת חנות מסירה לבגדים  "יד לניסים" שבימים אלה נסגרה ,אך התושבים עדיין ממשיכים להביא למקום בגדים ישנים או ביגוד שיש חשש לגביו כי הוא היה במגע עם אדם הנדבק בנגיף הקורונה.כתוצאה מהשלכת הפסולת על הקרקע החל להיוצר במקום הרי בגדים ופסולת המזהמים את המרחב הציבורי אי לכך נקטו בעיריית רחובות ביד קשה כנגד משליכי הבגדים וכמו כן ,פקחים מטעם העירייה נמצאים במקום במטרה לשמור על הסדר ודאגים שאיש לא יניח במקום שקיות. וזאת במטרה לשמור על איזור סטרילי ,בזמן שכל העולם נאבק בנגיף הקורונה.לאור התופעה הציבה העירייה במקום שילוט האוסר על השלכת בגדים,כאשר העובר על החוק צפוי לקנס כספי בסך של 730 שקל.

התפשטות נגיף הקורונה בישראל עלתה מדרגה בסוף השבוע האחרון בקרב המגזר החרדי וכיאה לשכונה המאוכלסת ברובה בחובשי כיפה המעוניינים להקטין את הסיכוי להיבדק  בנגיף ומלבד ההנחיות החדשות של משרד הבריאות בנוגע לוירוס רבים מהם נוקטים באמצעי זהירות נוסף והם נפטרים מביגוד ישן במטרה למנוע את ההתפשטות  המחלה בין בני אדם .

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *