מקלחונים לאמבטיה | פשוט, יעיל ונוח – המדריך המלא

buypostil

קרדיט תמונה Shutterstock

—תוכן שיווקי

אין כמו מקלחת טובה להתרענן בימי הקיץ החמים. כדי להנות ממקלחת נעימה וכיפית חייבים להתקין מקלחון לאמבטיה. ישנן דירות גדולות המשלבות מספר מקלחונים לאמבטיה כחלק מיחידת מתבגר יחידת הורים ובחדר האמבט. התקנת מקלחונים לאמבטיה מחייבת מקצועיות רבה וידע בבניה. איש מקצוע מומחה ידע להתאם לכל חלל את המקלחון הנכון עבורה.

תכנון נכון מונע אסון.

אז כמו שכבר הבנו התקנת מקלחון זה לא משחק ילדים. לכל טעות וחוסר מקצועיות יש השלכות שיכולות לגרום לנזקים עתידיים. התקנה לא נכונה יכולה לגרום להצפה, רטיבות והתפתחות עובש. מצב כזה עלול לגרור שיפוץ גדול יותר שעלותו תהיה גבוהה. לכן חשוב להבין מראש את תנאי השטח והמגבלות הקיימות ולפיהם להתאים את המקלחון בצורה מקצועית. באמצעות תכנון נכון, מקלחונים לאמבטיה יכולים להשתלב גם בחלל אמבטיה גדול וגם בחלל אמבטיה קטן מאד.

היתרונות של מקלחונים לאמבטיה

מקלחון לאמבטיה מותאם אישית מאפשר נוחות מירבית גם עבור מקלחות ארוכות וגם למקלחת קצרה להתרעננות. בנוסף מדובר בחיסכון משמעותי במים. בעוד שמילוי אמבט דורש כ 150 ליטרים מקלחת ממוצעת במקלחון דורשת רק כ 50 ליטרים.

הנראות של מקלחון מסוגנן ומאפשר לנצל את החלל הקיים באופן מאד. אפשר לשלב נישה לישיבה ונישה להנחת חפצים. תחזוקת המקלחון קלה מאד יש לדאוג לגריפת המים כדי למנוע אבנית. הצטברות אבנית ניתנת לניקוי באמצעות מטלית וחומר מתאים. למי שמעוניים בשמירה על הפרטיות ניתן לבצע התקנת מקלחון בשקיפות חלקית או מזכוכית חצי אטומה. מקלחונים מזכוכית מקנים מראה יוקרתי, לכן בעלי דירות ישנות בוחרים לבצע שדרוג המקלחון במקום שיפוץ מלא. כך הם מקבלים מראה משודרג בלי הרבה בלאגן והוצאות.

מה צריך לדעת כדי שהמקלחון יהיה נח?

חשוב להשקיע במקלחון פרקטי נח ומתוכנן היטב כיוון שמדובר בהשקעה אשר נשארת לשנים רבות. לכן, יש לבחור בחברה ותיקה המעסיקה בעלי מקצוע מיומנים. באמצעות ניסיון וידע ניתן  לאפיין את חדר האמבטיה על כל יתרונותיו ומגבלותיו ולהתאים את המקלחון לצרכי בני הבית. חשוב לוודא כי הייצור נעשה על פי התקנים המחמירים. חברה מקצועית שמה דגש על שימוש בחומרים איכותיים המאפשרים איטום מלא ואינה מתפשרת על מוצרים זולים שעלולים לעלות ביוקר.

מקלחת טובה לאורך זמן.

אז אם אתם לא מתפשרים על המקלחת שלכם חשוב שתשקיעו במקלחון טוב. כזה שישמש  אתכם לשנים רבות בלי תחזוקה מאסיבית. ישנם חברות המאפשרות אחריות על ההתקנה כך שתוכלו לבצע את הרכישה בראש שקט לכמה שנים. מתלבטים מה מתאים לכם? תוכלו להיכנס למגזינים מקוונים ולקבל השראה לשלל עיצובים של מקלחונים לאמבטיה. כך תוכלו לדייק את הסגנון האישי ולהסביר לבעל המקצוע בצורה מדוייקת את העיצוב הרצוי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *