מרדף מהסרטים: תושב השטחים שגנב רכב מרחובות נעצר לאחר מרדף שכלל ירי לעברו

חדשות רחובות - מרדף משטרתי - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מרדף מהסרטים: תושב השטחים שגנב רכב מרחובות נעצר לאחר מרדף שכלל ירי לעברו והוביל למעצרו.

 

מוחמד אבו סמרה בן 29 מכפר יטא, נעצר ביום ראשון שעבר לאחר מרדף משטרתי אחריו ברכב שגנב מרחובות, המרדף כלל ירי לעברו כשהוא נטש את הרכב הגנוב סמוך למחסום 443 והסתיים בפינוי אל בית החולים כשהוא בתנאי מעצר.

בהמשך, החלים סמרה והועבר על ידי השב"ס למעצר בכלא, תוך כדי העברתו ממקום למקום הוא נדבק בנגיף הקורונה ובחמשת הדיונים שהתקיימו בבית משפט השלום ברחובות הוא לא נכח.

מאז המעצר הראשון, מעצרו מוארך מעת לעת, בינתיים, נבדקו כפפות ברכב הגנוב ומבדיקת מעבדה עלו טביעות אצבעותיו שקשרו אותו לאירוע.

חדשות רחובות - סוהרים בבית חולים שומרים על עצור - רחובות ניוז
סוהרים בבית חולים שומרים על עצור

סנגורו עו"ד אבו עמר: "אני מבקש מבית המשפט לדחות את הבקשה ולכל הפחות לקבוע תנאי שחרור וזאת לאור ההתנהלות של היחידה החוקרת בתיק זה. החשוד נעצר כאשר נכנס לצרכי עבודה, ביש מזל, בסמוך לגדר היכן שנכנס התרחש אירוע אלים בין שוטרים לבין פורצי רכב, השוטרים הפעילו ירי כלפי מי שהצליח להימלט, החשוד שהיה במקום אף הוא ניסה להתגונן מהירי שהיה במקום ולברוח ונורה בגבו. חרף העובדה שהיה פצוע וחרף מצבו הבריאותי הלא קל, שיתף פעולה בחקירה, ענה על השאלות ומסר את הגרסה שמסרתי. מדובר בפצע ירי בגב, בנוסף לחתכים שנגרמו לו מהנפילה שנפל מהגדר בגובה גבוה יחסית.  יש אמצעים, אין אמצעים, מדובר בחקירה ראשונית בלבד שנחקר בבית החולים. ראוי היה להעמיק את החקירה, אני מבקש שישמעו את גרסתו".

 

חדשות רחובות - פלילי, פשע ומשפט - רחובות ניוז
חדשות רחובות – פלילי, פשע ומשפט – רחובות ניוז

 

חדשות רחובות ניוז

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *