מרמורק:בסיום משחק ההפסד עימות בין אוהדי מרמורק לאייל גולן . צפו בסרטון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק נוצחה הערב(שישי) ע"י הפועל קטמון3:1 ובסיום נערך עימות בין האוהדים לבעלים אייל גולן שהבטיח להם "לא נרד"

המאמן ניסן יחזקאל הופיע להתמודדות  מול הפועל קטמון עם סגל חסר מאוד ואפילו לא עמד לרשותו 18 שחקנים לרשום בטופס אי לכך בין ה-17 שהתלבשו היו כאלה לפחות 2 שחקנים שאינם נמצאים בקו הבריאות והן הרכש החדש גיא גומברג שחתם במועדון 24 שעות קודם לכן. כזכור,ערב משחק הליגה. במועדון החליטו להעמיד לועדת משמעת את 3 הקשרים מוחמד אזברגה,מישל רוס ועידן חג'ג' ונראה כי מעמדם הולך ופוחת וכבר בקרוב הם יקבלו הודעה כי הם סיימו את דרכם בקבוצה. תוסיפו לזה את הרחקתו של גיא משפתי ופציעתו של אסי בוזגלו כדי להבין עד כמה היריעה של יחזקאל קצרה. לאחר 43 דקות משעממות שנדמה היה כי שתי הקבוצות ירדו למחצית בתיקו אפס הגיעה הדקה ה-44 . הזר הבולגרי שלח פצצה מ-20 מ' שנעצרה בחיבורים והעלתה את המקומיים ליתרון 0:1. אבל 30 שניות מאוחר יותר היא נותרת בעשרה שחקנים כאשר דור מליחי רואה את הכרטיס האדום לאחר שהכשיל שחקן קטמון בצורה ברוטאלית על מפתן הרחבה.

במחצית השנייה מרמורק בעיקר ניסתה לשמור על התוצאה אבל קופחה פעם אחר פעם ע"י השופט אלחמולה רעפת . ואז בתווך שלוש דקות הגיעה הקריסה  ע"י צמד המחליפים רן יצחק ועוז צבאג. הראשון השווה את התוצאה בדקה ה-67 והאחרון היה רשום על המהפך בדקה ה-70 כאשר גם לשוער האדומים ,צליל חתוכה יש חלק מרכזי בשער שספג.הגושפנקא הסופית של האורחים הגיעה בדקה ה-90 שיצחק רושם צמד וקובע את תוצאת המשחק 3:1. במחזור הבא מצפה למרמורק משחק לא קל בלשון המעטה שתתארח ביום שני מול הפועל כ"ס.

לקברניטי מרמורק היו טענות רבות בסיום המשחק כנגד רביעית השיפוט ועיקר הביקורת הופנתה לעבר השופט הרביעי חן בן סימון ועוזר השופט אושרי כהן לנוכח משקעי העבר. היות ואשתקד הגיש היו"ר ליאור חופי תלונה במשרדי ההתאחדות לכדורגל כנגד השניים ואף הוגשה בקשה לפסול אותם ממשחקי הקבוצה בליגה א'

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *