מרמורק ברבע הגמר של גביע הטוטו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק שגברה הערב (ראשון) על בית"ר ת"א/רמלה בשלב הבתים של גביע הטוטו העפילה לשלב הבא. עבור האדומים היה זה מבחן אחרון לפני פתיחת העונה ביום שישי הקרוב בחוץ מול נצרת עלית . נכון לרגע זה לא ידוע היכן ייערך המשחק בעכו או בנשר.
אם המשחק מול בית"ר ת"א רמלה במסגרת גביע הטוטו הוא אינדקס לגבי פתיחת הליגה ביום שישי מול הפועל נצרת עלית .אזי למרמורק מצפה עונה לא קלה "בלשון המעטה". מבחינה מקצועית מדובר באוסף של שחקנים צעירים כישרוניים ככל שיהיו,אבל חסרי ניסיון במעמדים מסוג אלו. והשאלה איזה מחיר ישלמו האדומים בתום העונה וכיצד הדבר ישפיע על מערכת היחסים בין המאמן ,ניסן יחזקאל לבין הבעלים שינו זוארץ ואייל גולן.
כעת ,ברור לכל ספק כי בלי חיזוק דומיננטי במרכז השדה יהיה קשה לשמור על אופטימיות לגבי המשך העונה וזה בלי להזכיר את נושא האגפים שמסתמן כעקב אכילס של מרמורק בשלב משחקי גביע הטוטו.
יחזקאל שחושב על משחק הליגה מול נצרת עלית העדיף לתת מנוחה לבלם גיא משפתי שספג פגיעה בכתף במשחק הקודם מול קטמון והעלה להרכב את אסף לוי. בנוסף הוא פתח את ההתמודדות עם זר אחד בלבד.ניקולאי דיולגרוב הבולגרי שמציג משחק מלחמתי אך חסר דיוק בפעולה הסופית.
בדקה ה-30 חג'ג' באיבוד כדור קריטי על מפתן הרחבה ו"האורחים" מרמלה מנצלים זאת כדי לעלות ליתרון 1:0
דור מליחי הגבייה מימין הכדור נחת כפרי בשל לרגליו של ניראל מחפוד שתעתע בהגנה ומעשרה מטרים הרשית את הרשת 1:1.
דקה 44 חג'ג' מחפר על הטעות שמרים כדור נייח לעבר הרחבה עידן שריקי מתרומם ונוגח לפינה הרחוקה ופנימה 1:2.
דקה 55 רמלה מצליחה לאזן את התוצאה בעקבות חור בהגנת האדומים שרז יצחק נוגח באין מפריע פנימה 2:2
דקה 78 רמלה נשארת בעשרה שחקנים בעקבות עבירה קשה.מליחי מגביה לרחבה מישל רוס מותיר בעקב לאיציק אבושדיד שמול השוער לא מתבלבל וקובע 2:3
בדקה ה-90 מרמורק תוקעת מסמר אחרון בארון של בית"ר ת"א/רמלה שאבושדיד מוציא רוחב ואלי הרוש דוחק מקרוב פנימה 2:4

מרמורק. חתוכה,דנין,ספיר,לוי,מליחי,כהן(אבושדיד 46),רובין(אזברגה 57),דיולגרוב,מחפוד,(הרוש81)חג'ג'(רוס 46) ,שריקי(ראקיץ' 65)


בעניין אחר אורי סולימן שחקן העבר של מכבי ת"א שאינן בעבר אצל היריבה העירונית מכבי שעריים מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון.כאשר דני פרנקו ישמש
כמנהל מקצועי של המחלקה .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *