מרמורק הכי אחי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק שגברה הערב(חמישי) על אחי נצרת 1:2 בשלב חצי גמר גביע הטוטו העפילה לראשונה בהיסטוריה לגמר גביע הטוטו של הליגה לאומית ועשור אחרי הזכייה בגביע הטוטו לליגה הארצית האדומים מרחובות חולמים על תואר נוסף. כעת ימתינו במועדון לזהות העולה השנייה לגמר במפגש בין קטמון להפועל פ"ת שייערך ביום שני הקרוב. אלדד שביט: " חזרנו ממחנה אימון,התגבשנו והתאמנו טוב,יש 16 קבוצת בליגה ורק 2 עולות לגמר"

אחי נצרת החזיקה יותר בכדור בתחילה ,אבל מרמורק ידעה לצאת למתפרצות באחד מהם עליקו באלה מצא עצמו חופשי ברחבה,אך בעיטתו החלשה נעצרה ע"י שוער האורחים. ככל שנקפו הדקות האדומים החלו להשתלט על מרכז השדה וג'ורג' אמסיס הפעלתן הזין את חבריו בכדורים על מפתן הרחבה ואי אפשר שלא להתייחס למגן השמאלי דניאל בורחל שסייע שוב ושוב למשחק ההתקפה שפרץ מהאגף הפעיל של הקבוצה,זאת בנוסף למשחק הגנתי משובח.


בדקה ה-27 הרכש מעכו מנצל טעות קשה בהגנת הירוקים כדי לעלות ל-0:1 תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.
המחצית השנייה נפתחה בסימן טוב עבור חניכיו של אלדד שביט כאשר חמש דקות בלבד חלפו מהמחצית ואמסיס מכפיל את התוצאה 0:2. גמור ? לא מבחינת אחי נצרת . האורחים שלא הרימו דגל לבן ובדקה ה-84 עידו אקסברד מצליח לצמק את התוצאה 1:2. מאותה דקה החל לחץ מאסיבי מצד אחי נצרת שעוד האמינה שיש ביכולתם להשוות התעוררו לקראת הסיום ולמרות הזדמנות מצוינת בתוספת הזמן ,היא לא הצליחה למנוע את ההדחה ושלחה את המועדון מרחובות לגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית וכעת הקבוצה מרחובות תמתין לזהות העולה השנייה במפגש בין קטמון להפועל פ"ת שייערך ביום שני הקרוב
אלדד שביט אמר בסיום :" חזרנו ממחנה אימון,התגבשנו והתאמנו טוב,יש 16 קבוצת בליגה ורק 2 עולות לגמר. הבעיטה החופשית בסיום והלב יורד ,אבל אנחנו הלחצנו את עצמנו בשביל זה יש אימונים כדי לתקן את הדברים, מקווה שנצליח לעשות עונה טובה בליגה"

דניאל בורחל בין המצטיינים הערב בשורות מרמורק

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *