מתן דיל לבן כספית: "תמכת בבן אדם שאתה לא מכיר!"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ראש עיריית רחובות הנבחר עו"ד מתן דיל לבן כספית: "תמכת בבן אדם שאתה לא מכיר!"

לאחר שהעיתונאי בן כספית פרסם לציבור הרחובותי לתמוך בזהר בלום לראשות העיר, התקשר אמש כספית לראש העיר הנבחר עו"ד מתן דיל, מטעם עבודתו רדיו 103fm וברך אותו על זכייתו. בתחילת הראיון אמר כספית לדיל: "כל הכבוד על הניצחון וגם על זה שאדם עם השם דיל הולך לפוליטיקה, איך אתה מתמודד עם זה?".
דיל: " השם שלי זה המזל שלי והנה אנחנו…אפשר לעשות דילים טובים לעיר".
כספית: " אני הייתי בעד השני למרות שאני לא מכיר לא אותך ולא אותו, העסק הזה הוצג כמאבק קיומי של דו קרב בצהרי היום של השמרנים נגד הליברלים, איימת לתבוע את דפנה ליאל שהיא העזה לחבר אותך איכשהו עם הליכוד…בסוף הבנתי שהתמונה הרבה יותר מורכבת".

צילום מסך מהציוץ של בן כספית, תמונה של בן כספית: משה מילנר
צילום מסך מהציוץ של בן כספית, תמונה של בן כספית: משה מילנר

דיל: " בעצם השאלה שלך טמונה התשובה, אתה לא מכיר אותי ולא מכיר את השני ותמכת בבן אדם שאתה לא מכיר, אני חושב שזה מאוד עצוב, כי לפעמים אנחנו נדבקים לסטיגמות, מאוד קל ללכת לשם, אחרי דברים שאנחנו לא מכירים, אבל שבוחרים ראש עיר צריכים לדעת במי אתה בוחר וצריך לבחור ראש עיר שינהל את העירייה, שמאמין בחזון שלו, בדרך שלו, לא דברים שלא קשורים בכלל לענין עצמו של ראשות עיר. דרך אגב לא איימתי לתבוע את דפנה ליאל, פשוט גם ערוץ 12 כמה ימים לפני הבחירות כותב שמתן דיל מועמד הליכוד, זה שקר וכזב. אני רצתי בראש רשימה עצמאית, אף פעם לא קיבלתי תמיכה של אף מפלגה ארצית ולא של הליכוד. תראו מה אתם עושים, אתה תומך באדם שאתה לא מכיר, דפנה ליאל כותבת מה שהיא רוצה, קצת מוזר לא? זה בלי להכיר את האנשים. הרי אתה לא מכיר אותי למה שלא תשאל לקבל תשובות?".
כספית: " אני מניח שאם הייתי רחובותי הייתי שוקל עוד שיקולים".

בסיום הראיון אמר דיל: " הדבר העצוב שקרה כאן ברחובות הוא שבשבועיים האחרונים עברנו מבול של שנאה וקיטוב ופילוג, יכלנו לסיים את הבחירות מתוך שלום. הרי סגרתי הסכם עם זהר בלום שהוא עלה איתי לסיבוב השני, סגרנו הסכם על שותפות, על מחנה משותף רחב, מה קרה יומיים לאחר מכן? הגיעו אנשים שלא מכירים אותי ולא מכירים את רחובות, יאיר לפיד, משה רדמן, כל מיני אנשי מחאה ארצית ופשוט לא איפשרו לזהר להמשיך להתקדם עם האדם הזה שנראה להם לא טוב ולא באג'נדה שלהם. הדבר שמאפיין את העיר רחובות זה הפסיפס המרהיב שמרכיב את האנשים, אשמור על הסטטוס קוו ועל צביונה של רחובות. אהיה ראש העיר של כולם ומהר מאוד כולם יבינו את זה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

 

 

תגובות

2 תגובות

  1. עם כל הכבוד לבלום.. ואין לו כבוד.. הרי הוא מחליט אם להפר את ההסכם.. ומה יהיה בעוד 5 שנים? מתן יקדם אותו ויבוא עוד מהפכן רק לא כמו ביבי, יכשכש בזנב ויחליט "שנלחמים שוב על הדמוקרטיה בעיר רחובות"!
    ממליץ למתן שלא יעיז לחלק סגנים בשכר למי שהלך נגדו.. ולא חייב למצות 4 סגני שכר
    ונבחן את בלום ויניב להוכיח בתיקים שיקבלו, שלא השכר מניע אותם לתרום לטובה העיר

  2. טוב שיש כאלה שגורמים לבוחרים לעשות סדר.כל הכבוד לעו"ד הנבחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *