נוסחת המאצ'ינג שתציל את מכבי שעריים נחשפת: כל סכום שאוהדי הקבוצה יתרמו – אלדד פרי ישווה.שלומי עמר מונה למאמן הקבוצה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אלי מוזס, יו"ר הקבוצה: "אלדד יצא גדול, כל אוהד של מכבי שעריים מסיר את הכובע בפניו. עכשיו זה המאני טיים של האוהדים להתגייס ולהראות לכולם את כוחו של הצבא הכחול. במקביל שלומי עמר מונה למאמן הקבוצה בעונה הבאה "

לפני מספר שבועות העביר בעלי הקבוצה לשעבר אלדד פרי את מכבי שעריים לבעלות האוהדים, וכעת לאחר התארגנות והתאגדות של קהל הקבוצה מאחורי ההנהלה החדשה בראשותם של אלי מוזס, כפיר קירט ואוהדים נוספים, הקבוצה החלה בחיפוש פתרונות כלכליים לעונה הקרובה, בטיפול במחלקות הנוער והקהילה והיערכות לפתיחת העונה.
לקראת פתיחת העונה גילו שעל אף שאלדד השאיר את הקבוצה נקיה מחובות ועם נכסים, קיים קושי כלכלי להעמיד קבוצה ראויה שתצעד קדימה בשאיפה להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה, כאן הגיע הפתרון, בסיוע של סגן ראש העיר, מתן דיל הושגה נוסחה משותפת שתאפשר לקבוצה לפתוח את העונה.

פרי בנדיבותו, הסכים לתת תמריץ שהינו מכפיל כוח של ממש לקבוצה והתחייב שעל כל שקל שאוהדי הקבוצה יתרמו הוא ישווה שקל מכיסו הפרטי (נוסחת מאצ'ינג) ומשכך, כלל הסכום שיצטבר בחודש הקרוב, למעשה יוכפל.
זאת קריאת השקמה משמעותית וחשובה לכל אוהדי מכבי שעריים . היות ובימים האחרונים נעשו מספר ניסיונות להעביר את הקבוצה ליידי קבוצת ניהול חדשה בראשותו​ של יוסי אלימלך. חשוב לציין שקבוצת הניהול הנוכחית הסכימה לפנות את המקום שלה ולא להיאחז בקרנות המזבח ללא שום סייגים וזאת רק לטובת המועדון. לאחר 24 שעות החליט יוסי אלימלך כי אין באפשרותו (סיבתיות עימו) ללכת על המהלך שתוכנן ע"י מספר מקורבים למועדון שקיימות ישיבת צוות במטרה לאחד את השורות בתוך האגודה
אלדד הוכיח שהוא האוהד מספר אחד של הקבוצה, עכשיו הגיע הזמן שלכם להוכיח שאתם השחקן ה-12. יש לנו 30 ימים שבהם כל שקל יוכפל לטובת תקציב המועדון ומחלקות הנוער.

אלי מוזס, יו"ר הקבוצה: "אלדד יצא גדול, כל אוהד של מכבי שעריים מסיר את הכובע בפניו ולנצח נזכור את תרומתו. עכשיו זה המאני טיים של האוהדים להתגייס ולהראות לכולם את כוחו של הצבא הכחול. קצב רכישת המינויים בהחלט הולך וגדל והמאמצים ניכרים בשטח – עכשיו זה הזמן ללחוץ על הגז כדי להעמיד קבוצה איכותית עם קהל גדול שמעודד ודוחף מאחוריה. בימים הקרובים נמנה מאמן ונתחיל בבניית הסגל – אבל כעת, הכל בידיים שלכם. אוהדי מכבי שעריים.
אלדד הוכיח שהוא האוהד מספר אחד של הקבוצה, עכשיו הגיע הזמן של האוהדים להוכיח שהם השחקן ה-12. יש לנו 30 ימים שבהם כל שקל יוכפל לטובת תקציב המועדון ומחלקות הנוער".

בקבוצה מסרו כי בכל שבוע יעשה עדכון בעמוד הפייסבוק:
https://www.facebook.com/fcmsr1950/
את היקף התרומות שנכנסו למועדון ואשר כאמור יוכפלו.
לתרומות אנא השאירו לנו הודעה בדף הפייסבוק הרשמי
שם מלא ומספר טלפון נציגים יחזרו אליכם במהרה.
ניתן לשלם במזומן,כרטיס אשראי,(ניתן בתשלומים) והמחאות.
הנהלת המועדון שמחה להודיע כי הגענו לסיכומים עם המאמן שלומי עמר.
שלומי עמר יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה.
ןעהנהלת המועדון שמחה להודיע כי הגענו לסיכומים עם המאמן שלומי עמר.
שלומי עמר יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה.
עמר :מכבי שעריים זה מועדון עם עבר עשיר ומחייב. אין קבוצות בליגה הזאת עם קהל גדול ומחויב כזה .
מגיע להוביל יחד עם הנהלת המועדון את האתגר הגדול העומד בפנינו , לקחת את ההוה לעתיד מקצועי וארגוני איכותי כפי שמגיע למועדון הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *