נוער בסיכון – ללמוד לעשות את הבחירות הנכונות

ofir

נוער בסיכון היא בעיה גדולה שהמדינה לא מצליחה לטפל באופן מספק. תקופת הקורונה רק החמירה את המצב, כאשר בידודים ומשבר כלכלי רק החמירו את המצב הפיזי והנפשי של הנערים והנערות בסיכון. סדנאות קרב מגע פותחו במיוחד כדי לתת מענה לנוער בסיכון. במהלך הסדנאות ילמדו הנערים והנערות לא רק איך להגן על עצמם, הם ילמדו דרך חיים שתוציא אותם מהסיכון אל החיים הרגילים והטובים שיש לשאר החברה. קרב מגע נותן כלים שמאפשרים בחירה נכונה בכל דבר שאיתו מתמודדים הנערים.

מה נותן קרב מגע לנוער בסיכון

  • נוער בסיכון חווה אלימות רבה על רקע חיים במשפחות במצוקה וברחוב. האלימות היא לא רק פיזית, אלא גם מנטאלית ומינית. פעמים רבות הנערים סובלים אלימות ממכרים, למשל ההורים. קרב מגע יאפשר לנערים והנערות להגן על עצמם מכל סוג של אלימות.
  • שיפור הביטחון העצמי – קרב מגע יראה לבני הנוער שהם מסוגלים ליותר ממה שהם חושבים שהם מסוגלים. כל פעם שיהיה מכשול או קושי בחיים שלהם, הם יוכלו להיזכר שהם לא יכלו לעשות בהתחלה תרגיל כלשהו בקרב מגע והיום הם עושים אותו בקלות. כך אם יש אתגר שנראה להם קשה, הם ידעו שהם יכולים לעמוד באתגר.
  • עיסוק בשעות הפנאי – במקום ללכת לחברים מפוקפקים, להשתמש בסמים ואלכוהול משעמום. יש מקום שבו אפשר להתאמן על תרגילים ולהוציא אנרגיות ואגרסיות. מי שמרגיש כועס, שק אגרוף זה דבר מצוין להוציא עליו כעסים.
  • ישנם בני נוער שסובלים מעודף משקל וחוסר ביטחון במראה הגוף שלהם. קרב מגע משפר את הכושר הגופני ומראה הגוף, מה שישפר את תפיסת הגוף של בני הנוער.

כל אחד יכול ליהנות מקרב מגע

לא משנה אם אתם בנים, בנות, עם עודף משקל או ללא שום ניסיון באומנות לחימה. סדנאות קרב מגע לנוער בסיכון נועדו לכולם. כל מה שאתם צריכים זה ראש פתוח ורצון להכניס הרגלים בריאים שיביאו לשינוי חיובי בחיים שלהם. הם ילמדו להתמודד עם מצבי סיכון לא רק בבעיטות ואגרופים. יש דרכים להרגיע מצב לא טוב במילים הנכונות, לפני שמדרדרים לאלימות. הנערים יוכלו לא רק להגן על עצמם, אלא גם על הסובבים אותם, למשל אחים.

הימנעות מהסתבכות עם החוק

הרבה פעמים נוער בסיכון מוצא את עצמו בהסתבכות עם החוק, מה שלעתים מוביל למאסר. חבל לזרוק את מיטב שנותיהם מאחורי סורג ובריח שהם יכולים לנצל את השנים לעשייה חיובית ולשיפור החיים. סדנאות קרב מגע מראות שאלימות היא לא הפתרון לכל דבר, שאפשר לעשות דברים אחרת ולא חייבים לפגוע באנשים על מנת להצליח בחיים. בנוסף, פעמים רבות קרב מגע מראה כיצד לנטרל יריב מבלי לפגוע בו בצורה חמורה, מה שיגרום לכך שהשוטרים ייקחו את התוקף לכלא, ולא את הקורבן. תרשמו את הנערים כבר היום לסדנאות קרב מגע, תראו שחייהם ישתפרו תוך זמן קצר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *