נחשפו המדים החדשים של מרמורק לעונה הבאה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

העולה החדשה ללאומית הציגה את סט שלוש החליפות עם הספונסר החדש 'מאפיית שיבולת השרון' לעונת 2017/19 . ראשי המועדון עושים מאמצים כבירים על מנת שבקרוב האוהדים יוכלו להצטייד בהתאם לפני פתיחת העונה.

רגע לפני החזרה הביתה ממחנה האימונים בבולגריה ובמרמורק חושפים את המדים איתם השחקנים ישחקו בעונה הבאה .מדובר בסט של 3 חליפות כאשר תלבושת הבית היא בצבע אדום-שחור בדומה לקבוצת מילאן האיטלקית . והצבע המשני הוא לבן למשחקי חוץ. בנוסף ,לפי חוקי מנהלת הכדורגל ישנו סט שלישי כולו אדום בדומה לקבוצת ליברפול האנגלית.

סוגיית הספונסר הבא של הפועל מרמורק הגיעה השבוע לסיומה ,לאחר שלt מעט חברות הביעו עניין לשמש כספונסרים ראשים ,היות ומרמורק נחשבת למותג החזק בספורט הישראלי ומי שרק לפני שנה הייתה בגדר נעלם מאז עזיבתו של היו"ר המיתולוגי חנן עדני את המועדון לאחר כ-40 שנה, במצב מאוזן וללא חובות. אך מאז לקחו שינו זואץ ואייל גולן את הקבוצה תחת ידיהם הדברים קיבלו תפנית של 180 מעלות . לאור העובדה שמדובר באושיות מפורסמות מתחום הכדורגל והשירה בארץ ישראל. זוארץ וגולן הצליחו תוך פרק זמן קצר מאוד לגרום למצב שבו היא מתקשה לקבל החלטה בנוגע לנותנת חסות ראשית-עקב מבול ההצעות שהונחו על השולחן ועדיין יש!

המצב העכשווי הוא כזה: ל'רחובהוט' נודע כי ההצעה של 'שיבולת השרון' על סכום מעורך של 400 אלף שקל מעמיד אותה בראש והיא תהייה הספנסר הראשי בעונה הקרובה וסמלה יתנוסס על חולצות השחקנים בחזית. כאשר נותני החסות "מיגונים ומפוחים' ו'אליאב קרמיקה' שתרמו כל אחד בנפרד 100 אלף שקל יהיו מאחור. .'מיגונים ומפוחים' מעל שם השחקן ו'אליאב קרמיקה' יהיה מתחת למספר.גם 'פוזה' נותנת החסות תקבל מקום של כבוד על דש המכנסים בחזית. .
ראש חוג האוהדים,אחיקם עותמי רכש שרשראות ומחזיקי מפתחות במחיר עלות. והם יימכרו:1 ב-20 ש"ח 2 ב-30ש"ח
שכל ההכנסות ישמשו לטובת המשך סבסוד ופעילות שוטפת של חוג.האוהדים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *