נעצר תושב רחובות שניקב צמיגים לרכבים וקילל שוטר: "רוסי מסריח"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: נעצר תושב רחובות שניקב צמיגים לרכבים וקילל שוטר: "רוסי מסריח".

 

תושב שכונת קרית משה בן 29 נעצר לאחר שנצפה מנקב צמיגי רכבים, שהגיעו שוטרים לעצור אותו הוא כינה אחד מהם: " רוסי מסריח" ואיים: " אני אחפש אותו שאצא החוצה". בהמשך, במהלך חקירתו אמר לשוטרת: " יא שרמ…אמא שלך תמות". החשוד נעצר ונכלא והובא להארכת מעצר בפני השופט טל ענר בבית משפט השלום בראשון לציון.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

סנגורו של החשוד עו"ד ירון פורר ביקש לשחררו בהרחקה והצליח להפחית את בקשת ימי המעצר מחמישה לשניים " כבר בבסיס יש בעייתיות הנראית לעין בכך שהחשוד ניקב צמיגים. מספר החשוד שהוא נעצר בכניסה לביתו של אחיו כאשר עמד לזרוק את הזבל. בית המשפט רואה את דוחות הפעולה וסימני הזיהוי שקושרים את החשוד. מעבר לכך מכל האירועים בתחנה, אני יכול להבין את ההקשר והסיטואציה בהם נוצרו אך זו לא סיבה למעצר. אין מסוכנות ספציפית כלפי אדם, ניתן להורות על שחרורו של החשוד".

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

השופט ענר החליט להאריך את מעצרו ביומיים וקבע: "עיינתי בחומר החקירה וסימנתי מתוכו את המסמכים המבססים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. אמנם החשד הראשוני נוגע לעבירות רכוש בלתי מתוחכמות )ניקוב צמיגים( אך התנהגותו של החשוד בהמשך והעבירות שביצע לכאורה לפני השוטרים בתחנה, מעידים על כך שנשקפת ממנו מסוכנות. עקרונית, אין מדובר במסוכנות בדרגה שמחייבת מעצר, אך להתרשמותי נדרשת חלופת מעצר בפיקוח, וכזו לא הוצגה".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *