נערך פאנל בחירות בשכונת "רחובות ההולנדית" בהשתתפות כל הסיעות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נערך פאנל בחירות בשכונת "רחובות ההולנדית" במעמד ראש העיר רחמים מלול ,חברי המועצה וחברי הסיעות השונות ובהשתתפות של מאות תושבים. צפו בסרטונים ובתמונות.

אמש(רביעי) בשעה 20:00 התכנסו כ-300 מתושבי שכונת "רחובות ההולנדית" בפארק השכונתי לפאנל בחירות במעמד ראש העיר רחמים מלול שפתח את הפאנל בסקירה וטען כי הזמן שהוקצב לו אינו מספיק לפרוס את משנתו במרוצת השנים ,היות ולכל נציג מסיעה הוקצב זמן של חמש דקות בו יקדיש מספר דקות להצגת סיעתו ולאחר מכן ענה על שאלה שנבחרה על ידו מראש וכן על שאלה שהוגרלה מהרשימה ולבסוף ענה על שאלות מהקהל. הנאומים לוו לעתים בהערות ביניים בעד ונגד. יש לציין שהפאנל התקיים בשיח תרבותי פרט להתפרצות אחת של חבר המועצה גיורא בן ארי שהתפרץ לדבריו של סגן ראש העיר מתן דיל, המשתתפים לא אהבו ב"לשון המעטה" את המחזה שנגלה לעיניהם ובן ארי עזב את המקום. המארגנים סיכמו כי היה מדובר בפאנל מוצלח בו נטלו חלק תושבי השכונה והודו להם על הארגון ואיחלו למועמדים בהצלחה.

ועד שכונת "רחובות ההולנדית" אמר ל'רחובות ניוז' :"השלטון המקומי משפיע על כל היבטי חיינו ,החל בחינוך ובתברואה וכלה בפיתוח תשתיות . אנו מסרנו למתמודדים למועצה רשימת שאלות שנאספו מתושבי השכונה הן בנושאים כללים הנוגעים לכל רחובות,והן בנושאים פרטניים לשכונה. במהלך הפאנל נציג מכל סיעה קיבל זמן מוקצב ואנו הקפדנו על כך בפני כל מתמודד ,היות ובמקום נכחו 10 סיעות שונות שבאו להציג את עצמן בפני הקהילה. כאשר בסיום הפאנל היה זמן לשאלות חופשיות מהקהל כלפי כל אחת מהסיעות. אנו מקווים שהפאנל הזה יסייע לכולנו להכיר בצורה טובה יותר את נבחרי הציבור בעיר ובסופו של יום,יגרום לכולנו לצאת ולהצביע ב-30.10".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *