נפתחה ההרשמה: איזה חוויות תבחרו לחופש הגדול?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נפתחה ההרשמה: איזה חוויות תבחרו לחופש הגדול?

רשת חוויות פותחת את ההרשמה לקייטנות וסדנאות הקיץ במרכזים הקהילתיים ומציעה תוכן איכותי במגוון תחומי עניין מותאם לילדים ונוער, יולי-אוגוסט, במרכזים הקהילתיים ליד הבית.

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

רשת חוויות פותחת את ההרשמה לקייטנות קיץ במרכזים הקהילתיים עם שפע של סדנאות, חוגים מקצועיים וקורסים בתחומי עניין מגוונים. הקייטנות יחלו את פעילותן בחודש יולי ויימשכו עד לאמצע אוגוסט, במטרה לספק מסגרות חינוך בלתי פורמאליות איכותיות לילדי העיר.

בין הקייטנות, ניתן יהיה לבחור בתחומי תיאטרון, אילוף כלבים, אנגלית, מבורכים ודרקונים, מדע ואסטרונומיה, אמנות ועוד. קייטנות הספורט יקבלו גם הן מקום נרחב, והן מיועדות הן לנבחרות ולחוגים שפועלים במהלך השנה – התעמלות אומנותית, טאיקוון-דו, היפ הופ ומחול והן כקייטנת ספורט ולאלו המעוניינים להשתלב בפעילות ספורט מקצועית.

"רשת חוויות אמונה על מערך החינוך הבלתי פורמאלי ושירותי חינוך משלמים במהלך שנת הלימודים, וממשיכה לפעול במתכונת הקיץ, תוך עיבוי והרחבת הפעילויות".

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

אומר יו"ר הרשת וסגן ראש העיר, אמיתי כהן, "כל זאת במטרה לאפשר להורים את המשך שיגרת העבודה ולספק לילדים מסגרות איכותיות. אני מזמין את ההורים, הילדים והנוער, להתעניין בקייטנות המתקיימות ליד הבית, לבחור ולהירשם – חשוב לציין ששמירה על סדר היום באמצעות פעילות מוגנת ומעשירה, מסייעת לכולם לעבור את החופש הגדול בשלום, תוך התפתחות אישית וחברתית".

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

מנכ"ל הרשת, גולן ביטון, מציין כי: "הנהלת הרשת והמרכזים, יחד עם צוותי העובדים והעובדות המסורים, מגבירים את הנוכחות והפעילויות במהלך החופש הגדול, כאשר המרכזים הופכים למעשה למתחמים שוקקים במהלך כל שעות היום. זו ההזדמנות להודות לכולם על עבודה מאומצת והערכות למופת, החל מתהליכי שיתוף הציבור ועד לבחירת התכנים וכמובן, ההתארגנות לרישום יעיל ושירות זמין ונוח לתושבים כבר משלב ההרשמה. גם השנה נציע תוכן איכותי לכלל קהילות העיר, על פי תחומי עניין, גילאים ועוד. לצד הקייטנות במרכזים, בסוף החודש תפתח ההרשמה לקייטנות צהרוני גני הילדים ובהמשך נציג את תוכנית פעילויות הפנאי והתרבות, כך שמצפה לנו קיץ של חוויות רבות ומרגשות".

להרשמה לקייטנות במרכזים הקהילתיים>>https://did.li/KhUNf
ההרשמה לקייטנות הקיץ בצהרוני גני הילדים תפתח ביום שני 29.5.23 – פרטים בקרוב.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

 

תגובות