נפתחה חנות סלולר חדשה "פון אקספרס"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לרגל פתיחת החנות החדשה ברח' לוין אפשטין 23 רחובות . יצאו ב-"פון אקספרס" במבצע על מכשיר גלאקסי 2017 יבואן רשמי: Galaxy s8 רק ב-3150 ₪,ו-Galaxy 8+ רק 3600 ₪. בנוסף תמצאו במקום משחקי טלוויזיה ואת קונסולות Nintendo במחיר הכי זול בארץ בהתחייבות . טל' 0779080073


חנות סלולר חדשה "פון אקספרס" נפתחה לפני מספר ימים ברחוב לוין אפשטין 23 בעיר. המציעה למכירה מגוון רחב של מכשירי סלולר מכל הסוגים והן מעבדת תיקונים מקצועית .וזאת על מנת לתת מענה מהיר ללקוחות תחת קורת גג אחת,במרכז רחובות . כיאה לחנות מתקדמת לכל אותם אלו שמחפשים מעבדה סלולרית מהשורה הראשונה המעניקה שירותי תיקונים לנזקי מים,עדכון גירסה ,קורוזיה ועוד כולל החלפת רכבים שונים (מסך שבור, שקע טעינה, סוללה) על דגש מקצועי ומהיר בכל קנה מידה, במחירים הכי זולים בארץ(בהתחייבות) ושווים לכל נפש .תווך דגש על שירות בכל בעיה ושאלה אשר תפנו עם בואכם בשערי החנות המושקעת בתחום אבל ,לא רק שרות טלפונים ואביזרים נלווים תמצאו בחנות . כחלק משירות ומענה לסל השירותים לקהל ב"פון אקספרס" מספקים גם שירותי משחקי טלוויזיה (קונסולות) של מיטב היצרים כמו סוני 4, xbox, gaming ו- Nintendoוכאן מתחייבים למחירים הזולים ביותר ברחובות בהתחייבות מצד הבעלים שרואה לנגד עיניו את חווית הקניה והאמינות ללקוחות ,כדבר החשוב ביותר. ולכן הוא משקיע מאמצים מיוחדים לתת ללקוחותיו את התחושה וההרגשה שהם בראש ובראשונה מוערכים והכי חשובים בעולם – כי מעבר לשירות חשוב ב-"פון אקספרס" שהלקוחות יהיו מרוצים ויחזרו שוב.

כאמור, לרגל פתיחת החנות החדשה יצאו ב-"פון אקספרס" במבצע על מכשיר גלאקסי 2017 יבואן רשמי: Galaxy s8 רק ב-3150 ₪,ו-+Galaxy 8 רק 3600 ₪.

כתובת: רח' לוין אפשטין 23 רחובות טל' 0779080073I נייד: 052-7477456

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *