נשארים במעצר! הוארך מעצרם של החשודים בדקירת הצעיר בדרך יבנה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
זירת הדקירה צילום רחובות ניוז

נשארים במעצר!  הוארך בשנית מעצר החשודים בדקירת צעיר בן 23 שאירע במוצאי שבת  בדרך יבנה. במסדר זיהוי שערכה המשטרה זיהה הקורבן את הדוקר.

בית משפט השלום האריך בפעם השניה את מעצרם של שלושת החשודים בדקירת צעיר בדרך יבנה. בדיון שנערך לפני זמן קצר אצל השופטת זהר דיבון סגל. בדיון הובהר לסנגורו של החשוד העיקרי, תושב רחובות בן 20, כי במהלך חקירתו במשטרה הוטח בפניו שהוא אכן זה שדקר את הקורבן בן -23 ברחוב דרך יבנה פינת רוז'נסקי וכן כי נערך מסדר זיהוי והקורבן זיהה את החשוד הדוקר. סנגורו של החשוד הפנה מספר שאלות לנציג המשטרה רס"ב דימטרי שנקר ובסיומן קבעו הצדדים לאפשר את המשך מעצרם עד יום שני הבא. בזמן הזה תנסה המשטרה לסיים את החקירה ואף להגיש הצהרת תובע לקראת כתב אישום.

השופטת דיבון " לאחר עיון בתיק החקירה, מצאתי כי קיים חשד סביר לפיו החשודים אכן ביצעו את המיוחס להם. נוכח הסכמת הצדדים מורה על מעצרם של החשודים עד ליום 3.6.2019 בשעה 14:00. ברי כי ככל שיסתיימו הליכי החקירה עוד בטרם המועד האמור, או ככל שיהא טעם אחר לעשות כן, רשאית המבקשת לשחרר את החשודים או מי מהם בתחנת המשטרה. ככל שתתבקש המשטרה להאריך את מעצרם, יובאו החשודים או מי מהם, לבית המשפט עד לשעה 12:00".

זירת הדקירה צילום רחובות ניוז

תזכורת:  כפי שפורסם לראשונה ברחובות ניוז “סמוך לחצות הלילה (בין מוצ”ש לראשון) התקבל דיווח במוקדי ההצלה והמשטרה על צעיר שנדקר ברחוב דרך יבנה ברחובות. כוחות רפואה והצלה שהגיעו אל המקום איתרו את הצעיר שסובל מדקירה בצווארו והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני בסיומו הוא פונה אל בית החולים קפלן שמצבו מוגדר קשה שם עבר ניתוח ותפרים”.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *