נתפס על חם נהג משאית שהשליך פסולת ונעצר. צפו בתיעוד👇

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: בפעם השניה נתפס ונעצר נהג משאית שהשליך פסולת בשטח המזרחי ברחובות. 

 

מחלקת פסולת הבניה של אגף הפיקוח בעיריית רחובות וצוותי השיטור העירוני, תפסו על חם אמש (ראשון), בסביבות השעה 23:00,  נהג משאית שהשליך פסולת מסוג אספלט, בשטחים המזרחיים הפתוחים של העיר רחובות.

הפסולת שהשליך הנהג אמש

התפיסה המוצלחת בוצעה לאחר שעובדי מחלקת פיקוח הפסולת התקינו לפני מספר ימים, מצלמות אבטחה בכביש העוקף המזרחי מנחם בגין, בכניסה לרחובות מכיוון כביש 40. בסרטון הבחינו הצוותים בנהג המשאית משליך את הפסולת ובאותם רגעים הגיעו ניידות השיטור והפיקוח שעצרו אותו מיד.

צפו ברגע התפיסה👇👇👇

 

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

לאחר תפיסת הנהג, הוא נלקח למשרדי האכיפה המרחבית ברמלה, משאיתו הוחרמה למשך 24 שעות ובמקביל נרשם לו קנס על סך 3,000 אלפים שקלים וכן הוא הורחק מהעיר רחובות למשך 30 יום. בנוסף, פקחי המשטרה הירוקה עודכנו והם פותחים נגדו בהליך פלילי של המשרד להגנת הסביבה.

ליאור שוקרי מנהל אגף השיטור, הפיקוח, התחבורה והשילוט

מנהל אגף הפיקוח והשיטור ליאור שוקרי, שיבח את מנהל מחלקת השיטור העירוני ערן גיאת ומנהל מחלקת הפיקוח על הפסולת דורון דמתי על עבודתם המוצלחת, שוקרי הודה לעובדי המחלקות וחיזק את ידם גם בשם ראש העיר רחמים מלול שמגבה את פעולות האכיפה ומציין אותם לא אחת על עבודתם היעילה.

תזכורת: בתאריך 3.5.2023 לפני כשבועיים בלבד, תפסו עובדי מחלקת פיקוח הפסולת וצוותי השיטור העירוני, נהג ביובית שהשליך פסולת ביוב בשטחים המזרחיים הפתוחים. תפיסתו כזכור בוצעה לאחר שרחפן שהפעילו הצוותים תיעד את המעשה, ניידות השיטור והפיקוח חסמו את דרכו והוא נעצר. כנגד הנהג נפתחו הליכים פליליים והוא נקנס.

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

 

 

 

תגובות