סחף!!! סימה בן דוד זוכה לתמיכת גם מבחוץ: "הגיע הזמן שלעובדים יהיה ייצוג נשי!".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הסחף לבחירה בסימה בן דוד שמועמדת לתפקיד יו"ר ועד עובדי מכון ויצמן מגיע גם מבחוץ: גולן ביטון: "הגיע הזמן שגם לעובדי המכון יהיה ייצוג נשי בועד!".

 

האם רחובות עוברת תקופה של התחדשות? לאחר בחירת ראש עירייה חדש- עו"ד מתן דיל, מפקד תחנת משטרה חדש ברחובות שנכנס השבוע לתפקיד, ועד עובדי כיבוי אש איתמר פישר מהנבחרת הצעירה שנבחר לאחרונה בפעם השניה ואולי מחר (רביעי) אישה חדשה כיו"ר ועד מכון ויצמן- סימה בן דוד.

מימין: יו"ר ועד הכבאים איתמר פישר וראש העיר רחובות הנבחר עו"ד מתן דיל
מימין: יו"ר ועד הכבאים איתמר פישר וראש העיר רחובות הנבחר עו"ד מתן דיל

על פי המסתמן, תושבת רחובות, סימה בן דוד היא המועמדת המבטיחה לתפקיד יו"ר ועד עובדי מכון ויצמן. "האהדה והתמיכה שהיא מקבלת בשטח רק ממחישים את הרצון של העובדים לבחור בה ולייצגם" אומר עובד המכון, לחדשות רחובות ניוז ומוסיף: " סימה היא קודם כל אדם טוב, מאוד אנושית, 28 שנים היא מסייעת לעובדים במגוון פניות. סימה מאוד ממלכתית, מעולם לא הרימה על מישהו קולה, היא באה לעמוד על המשמר למען זכויות העובדים, לדאוג לכולם ולא רק למקורבים, זא  הסיבה שהיא כנ אהובה, לעובדים נמאס מקשרים, הגיע הזמן לקישורים ולאוזן קשבת".

אחד מסיפורי ההצלחה המוחשים של העיר רחובות, הוא מנכ"ל חוויות גולן ביטון, שנולד וגדל בשכונת קרית משה, למד, הוציא תארים והגיע בכוחות עצמו וללא "טובות" של אף אחד לתפקיד אותו סימן – מנכ"ל חוויות. ביטון שמהווה לרבים מתושבי העיר מודל לחיקוי, הפתיע לפני זמן קצר את חברתו לשכונה, סימה בן דוד, שתמודדת כאמור לתפקיד יו"ר ועד עובדי המכון ואם היא תצליח להגשים את חלומה ולזכות בתפקיד היא תרשם בדפי ההיסטוריה של מכון ויצמן למדע כ-אישה ראשונה שתעמוד בראש הועד של המוסד היוקרתי.

גולן ביטון: "אני פונה לכל חבריי ומכריי, עובדות ועובדי מכון ויצמן לתמוך בסימה בן דוד! לפני הכל סימה אדם מדהים מלאה בטוב ואהבת אדם, היא הראויה ביותר לייצוג עובדי מכון ויצמן. הגיע הזמן שאישה תעמוד בראש הועד ותסייע לעובדי ועובדות המקום. כמי שמנהל ארגון, כאשר למעלה 80% בתוכו עובדות נשים כולל בתפקידי ניהול בכירים, אני יכול לומר בגאווה ובפה מלא שאין תחליף לכח הנשי. בפרט שסימה מחר תהיה האשה הראשונה בהיסטוריה של מכון ויצמן שתהיה יו״ר וועד העובדים. זה הזמן של הכח הנשי להוביל".

סימה בן דוד
סימה בן דוד

סימה בן דוד (48), נשואה ואם לארבעה, ילידת ותושבת העיר רחובות, עובדת במכון ויצמן זה 28 שנים, היא עבדה כרכזת אדמיניסטרציה בועד העובדים. שם היא החליטה שאפשר לעשות את זה אחרת וכבר מקמפיין הבחירות ניתן לראות את השינוי. פגישות אישיות וקבוצתיות עם העובדים ואפילו סרטון שיצא בימים הקרובים".

מול סימה מתמודדים היו"ר הנוכחי משה מדמון ונתנאל שוקר. הבחירות כאמור ייערכו ביום רביעי בעוד כשבועיים, 27.3.2024 בקרב כאלף עובדים בעלי זכות בחירה.
הבחירות יתקיימו מחר (רביעי) באולם אבנר משעה 08:00 עד לשעה 15:00.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *