סיפור מטריד: הומלס פרץ וישן במתנ"ס השכונתי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סיפור מטריד: הומלס המוכר למשטרה ששוחרר לאחרונה לאחר מעצר של חשד לביצוע מעשה מגונה בקטין, פרץ וישן במתנ"ס השכונתי. בעירייה מגיבים: "הנושא מוכר ומטופל". 

 

הומלס המוכר למשטרה נמצא אתמול בבוקר ישן במתנ"ס השכונתי "חשמונאים" שבשכונת מרמורק. עובדי המקום התעמתו איתו לסלקו, מנהלת המתנ"ס ניגשה לבית משפט והוציאה לו צו הרחקה. תושבי השכונה: " לצערנו זה בן השכונה שנפל לסמים, מאז הוא ישן בחצרות והמצב באמת מטריד ומפחיד. הוא מסכן וחייבים למצוא לו מסגרת מתאימה. אנחנו לא רוצים לחכות שיקרה משהו חלילה. נודע לנו שלפני כחודש הוא נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בקטין וכעבור כמה ימים שוחרר. זה ענין של זמן שיקרה משהו אם לא יטפלו בו, זו פצצת זמן". בינתיים,  מנהלת המתנ"ס הוציאה צו הרחקה זמני, בהמשך השבוע ייערך דיון נוסף במעמד שני הצדדים לגבי המשך הצו.

בנין עיריית רחובות

תגובת עיריית רחובות ורשת חוויות: "הנושא מוכר ומטופל.
האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מכיר את המקרה ונציגי האגף פנו אל התושב מספר פעמים בעבר והציעו לו להשתלב במסגרות טיפול מותאמות. בנוסף, נציגי האגף יצרו קשר עם משפחתו כדי לשכן אותו בהוסטל שיתאים לצרכים שלו. לצערנו הוא סירב לכל ההצעות שהוצעו ובחר להמשיך לחיות ברחוב".

"עיריית רחובות ורשת חוויות רואות חשיבות עליונה בשמירה על ביטחונם של התושבים , המבקרים והעובדים במרכזי הרשת . לכן ולפני כשנה פנתה רשת חוויות לבית המשפט בבקשה לקבל צו הרחקה מתוך חשש שהוא יפגע בעובדים או במבקרים במרכז חוויות. בית המשפט אישר את צו ההרחקה וכעת, עם תום תקופת הצו, נציגת רשת חוויות פנתה שוב הבוקר (ראשון- 30.4) לבית המשפט בבקשה להאריך את הצו ובית המשפט בחר להאריך אותו ולקיים דיון נוסף בנושא בימים הקרובים. חשוב לציין כי הפעילות במרכז חוויות במרמורק נמשכת כרגיל, ללא שינויים".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

 

תגובות