תושבות ותושבי רחובות ההולנדית ואבן גבירול שימו לב- עדכון חשוב

תושבות ותושבי רחובות ההולנדית ואבן גבירול שימו לב- עדכון חשוב

תושבות ותושבי רחובות ההולנדית ואבן גבירול שימו לב- עדכון חשוב על העבודות בשכונה שלכם

עם הראש לא משחקים ועל קסדה לא מוותרים
עם הראש לא משחקים ועל קסדה לא מוותרים

עיריית רחובות והל"ר – החברה לפיתוח רחובות החלו בחודש האחרון את העבודות לפיתוח המרחב העירוני בכביש המחבר בין שכונת רחובות ההולנדית לאבן גבירול עד כה בוצעו עבודות חפירה ומילוי שטח

הכביש כהכנה לקראת סלילה יחד עם הקמת תשתית ניקוז כעת מתקיימות עבודות להקמת תשתיות מים ותאורה.

 

בהתאם להנחיית ראש העיר רחמים מלול, כבר במהלך חודש ספטמבר הקרוב יפתח נתיב דו סטרי בצדו הצפוני של הכביש ומקטע ראשון של שבילי אופניים.

בתום עבודות הפיתוח ייהנו תושבי שכונות מערב העיר משני נתיבי נסיעה לכל כיוון, שבילי אופניים, תשתית תקשורת, תשתיות מים וניקוז חדשות, ריהוט רחוב ועוד

עלות הפרויקט ממומנת במסגרת הסכם הגג להתחדשות עירונית שמוביל ראש העיר, רחמים מלול, בנוסף לפרויקטים נרחבים נוספים בעיר בתחומי התשתיות, התחבורה והפיתוח הנופי.

לפני כחודש הזמינה עיריית רחובות את תושבי שכונות אבן גבירול ורחובות ההולנדית למפגש הסברה על עבודות הפיתוח בכביש המחבר בין השכונות.

במפגש הוצגו בפני התושבים עיקרי תכנית הפיתוח בכביש המחבר בין השכונות, לו"ז הפרויקט והשינויים הזמניים בהסדרי התנועה במהלך תקופת העבודות.

עיריית רחובות ממשיכה לעדכן את תושבי השכונות בהתפתחות הפרויקט ומודיעה היום (16.6) כי העבודות בשטח מתקדמות במרץ ובהתאם ללוח הזמנים של הפרויקט.

בחודש האחרון החלו עבודות להקמת תשתיות הניקוז, המים והתאורה ובנוסף בוצעו עבודות חפירה למילוי שטח הכביש, זאת על מנת להכין אותו לסלילה בקרוב.

כדי להקל על עומסי התנועה בזמן העבודות הובילה עיריית רחובות מספר צעדים: פקחי העירייה מכוונים את התנועה ביציאה ובכניסה מהשכונות בשעות העומס והוארכו תזמוני הרמזורים על מנת לאפשר את

זרימה תנועה.

ראש העיר רחמים מלול

ראש העיר ,

"אנו קשובים לפניות התושבים ועושים מאמצים רבים שנועדו לקדם את העבודות במהירות האפשרית. כדי להקל על שגרת החיים של תושבי האזור הנחתי את הקבלנים בשטח לפתוח כבר בחודש ספטמבר הקרוב נתיב דו סטרי, שיאפשר את זרימת התנועה לשני הכיוונים ושביל אופניים ראשון. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר העבודות בשטח ולעדכן אתכם בכל השלבים בפרויקט".

אבי קינד חבר מועצה

חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה ,

"עבודות הפיתוח מתקדמות בהתאם ללוחות הזמנים וכעת אנו שמחים להודיע כי נתיב אחד יפתח מוקדם מן הצפוי, כבר בחודש ספטמבר הקרוב. לאורך כל הפרויקט אנחנו עומדים בקשר עם התושבים, קשובים לפניות שלהם ומנסים להקל על שגרת החיים בכל דרך אפשרית עד לתום העבודות בשטח".

תושבות ותושבי שכונות אבן גבירול ורחובות ההולנדית מוזמנים להצטרף ל- whatsapp העירוני ולקבל עדכונים שוטפים.

ניתן לשלוח הודעה למס' 050-211-9555 תוך ציון השם הפרטי ואזור המגורים בעיר והודעות העדכון ישלחו אליכם.

תושבות ותושבים המעוניינים לקבל מידע נוסף על הפרויקט מוזמנים לפנות לנציג קשרי קהילה, יונתן בטל' 052-2755212 .

 

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *