עופר כסיף ואורן חזן התעמתו מחוץ לאולפן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת ותושב רחובות התארח אמש באולפן 'כיכר השבת' יחד עם הח"כ לשעבר אורן חזן • שהשניים נפגשו מחוץ לאולפן זה הסתיים באלימות מילולית ובדחיפות.

יממה לפי פתיחת הקלפיות התרחש עימות סוער,שבשלב מסוים גלש עד לכדי אלימות ,התפתח אמש(שני) מחוץ לאולפן 'כיכר השבת' בין ח"כ עופר כסיף תושב רחובות והרשימה המשותפת לכנסת לבין הח"כ לשעבר, אורן חזן שהגיע להתארח במשדר המיוחד, לקראת פתיחת הקלפיות.

כאשר יצא כסיף מהאולפן, ובתגובה להשמצות של חזן כנגדו במהלך המשדר, הרים עוזרו של הח"כ היהודי במפלגה הערבית את ידו, והעיף את הקסקט מעל ראשו של חזן. כאשר חזן וכסיף נכנסים למעלית נראה כי העניינים מתחממים יתר על המידה ורק בזכות הפרדה בין הנצים הדבר לא הוביל להרמת ידיים. חזן המום צעק " מזה הדבר הזה ,שאף אחד לא יגיע בי עכשיו"

הח"כ לשעבר לא הסתיר את העובדה שכסיף הידוע בדעותיו הפוליטיות הנטועות בשמאל הקיצוני הוזמן לאולפן לדיון ואף יצא חוצץ לכך שפתח בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו כנגד העניין.

מוקדם יותר, ביציאתו של עו"ד איתמר בן גביר מעוצמה יהודית שאף הוא התארח במשדר , ניגש אל כסיף והתרעם בפניו על כך שבג"ץ אישר לו להתמודד. בניגוד לחזן, הפעם היציאה של בן גביר לא הולידה מהומה כפי שאירע עם חזן מאוחר יותר מחוץ לאולפן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *