עידן ברגר: "חברת הביטוח הפקירה אותי"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפצוע הרחובותי מאירוע הדריסה בהולנד שבר בתקרית שלוש צלעות ואת עצם הבריח• טען: אני לא מסוגל אפילו לקום מהמיטה • כלל ביטוח: "מצבו לא מצריך ליווי רפואי" כך מפרסם עיתון "ישראל היום".

הפצוע הרחובותי מאירוע הדריסה באמסטרדם בשבת, עידן ברגר(22), שסובל משברים בגופו ולא מסוגל להתנהל בכוחות עצמו, תקוע בהולנד ולא יכול לחזור לישראל.
ברגר , נסע עם שני חברים אף הם תושבי העיר לטיול באמסטרדם ונקלע לאירוע הדריסה סמוך לתחנה המרכזית בעיר.
אתמול( חמישי) סיפר ל"ישראל היום": "חברת כלל ביטוח מורחת אותי כבר חמישה ימים למרות שאני מתעקש שיעזרו לי לחזור לישראל. יש בידיהם את כל הנתונים על המצב שלי, והם מנסים להתנער ממני. הם אומרים שהם רוצים לדבר שוב עם הרופאים בהולנד, ואפילו לאחר שנתתי להם את מספרי הטלפון הישירים של הרופאים הם לא מדברים איתם
לדברי ברגר, "אני תקוע פה בהוסטל, עם שברים בכל הגוף, לא מסוגל להתנהל בכוחות עצמי – להתקלח, להחליף חולצה או אפילו לקום מהמיטה ללא עזרה. חברת הביטוח סירבה לשלוח אלי מלווה, אז חברתי שיר היתה צריכה לטוס לפה במיוחד ללא כל מימון, אחרי שהוזנחתי לחלוטין, כדי לטפל בי ולדחוף לי את כיסא הגלגלים".
עד שהגיעה חברתו, ברגר נעזר בטוב ליבם של אנשי ההוסטל הסמוך לבית החולים שבו הוא שוהה. כזכור, באירוע הדריסה נפצעו שמונה בני אדם, שניים מהם במצב קשה. רכב שחנה במקום אסור, סמוך לתחנה המרכזית, האיץ לאחר שהשוטרים התקרבו אליו. הנהג נעצר לאחר מכן. המשטרה מסרה כי אין סימנים לכך שמדובר באירוע טרור.
"בדיוק חזרתי עם חברים מאפטלינג, פאקק השעשועים בעיר, והתחלנו לטייל. פתאום שמעתי חריקה של רכב וכשהסתובבתי לאחור ראיתי איך הוא פוגע בי", סיפר ברגר, ששבר שלוש צלעות ואת עצם הבריח. חבריו, יותם עקבי ורודי זפרין, גם הם תושבי רחובות, נפצעו באירוע הדריסה באורח קל.

עידן ברגר: לא מסוגל לקום מהמיטה,חברת הביטוח חושבת אחרת
לאחר פניית "ישראל היום" חברת כלל ביטוח מסרה כי "ברגר יעלה לטיסה ביום ראשון, לאחר שעבר ביקורת רפואית שקבעה כי הוא כשיר לטיסה. החברה בדקה את כל החלופות הרלוונטיות, ונמצאה טיסה אשר תשיב אותו ארצה בדרך המיטבית ביותר ביחס למצבו הרפואי במחלקת עסקים. יצוין כי מצבו הרפואי אינו מצריך ליווי רפואי, וכי כלל ביטוח תדאג לכיסוי ההוצאות הרפואיות, עלויות הטיסה והוצאות אחרות, ככל שהן מכוסות על פי תנאי הפוליסה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *