עירוני רחובות תפתח מול הרצליה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
עירוני רחובות – צילום-גבי-אלאלוף-הפועל-ראשלצ.

נקבע סדר משחקי ליגת הכדוריד, החבורה הצעירה של ג'ו מתתיה תארח את בני הרצליה ובמחזור השני תתארח לדרבי אזורי מול נס ציונה השכנה.

הגרלת המשחקים בליגת ווינר בכדוריד ובגביע ווינר ע"ש משה מויזס רש ז"ל לעונת 2018/19 נערכה אמש(ראשון). הקבוצה המפתיעה של רחובות שהגיעה עד לחצי גמר הפלייאוף העליון תארח במחזור הפתיחה(21 לספטמבר) את בני הרצליה. אותה קבוצה מהשרון שהודחה ע"י הקבוצה מעיר התרבות והמדע  בשלב רבע הגמר של הפלייאוף העליון לאחר דרמה גדולה.זאת  בעקבות ניצחון חוץ 30:35 שמחק את ההפסד הביתי 22:26 (המשחק הראשון הסתיים בשוויון 37:37) ששלח את החבורה הצעירה של מתתיה לחצי הגמר מול מכבי תל אביב. שנכון לרגע זה עתידה לוטה בערפל כבד לגבי המשך פעילותה בליגת העל.

כמו כן, בגביע ווינר ע"ש משה מויזס רש, הלו הוא טורניר קדם העונה (המשחקים יחלו ב-23-24 באוגוסט), הוגרלו כל 12 הקבוצות לארבעה בתים. מנצחת בית א' תפגוש בחצי הגמר את מנצחת בית ד', ושתי המנצחות מבתים ב' ו-ג' תיפגשנה בחצי הגמר השני.רחובות שובצה בבית ב' עם , א.כ נס ציונה, מ.כ "יובלים" חולון.

הערב נפתח בברכה של מיקו צרפתי, לקבוצת מ.כ באר שבע שרשמה היסטוריה ותופיע לראשונה בליגה הבכירה. צרפתי הביע תקווה כי מכבי ת"א תשחק בליגה הבכירה, ונכון לרגע זה – היא לא הודיעה לאיגוד באופן רשמי שלא תופיע בליגה הבכירה. כמו כן, צרפתי איחל הצלחה לנבחרת הנוער לקראת יציאתה לאליפות אירופה עד גיל 18, שתיפתח ביום חמישי הקרוב בקרואטיה (משחק הפתיחה הוא מול סרביה, כאשר בבית הראשון הנבחרת תפגוש את פורטוגל ואת קרואטיה המארחת) לרחובות יש לא מעט נציגים בנבחרת צוות המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי המרכז ,יואב למברוזו. ויונתן דיין הרחובותי שמשחק בליגה הגרמנית במדי קבוצת גומרסבאך מהבונדסליגה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *