עכשיו זה רשמי: "לאחר שבלום החליט לפרוש מהנהגת המחנה הליברלי"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מובילת המחנה הליברלי ברחובות איטל בציר אלשיך וחבריה לרשימה, חתמו אמש על כניסתם לקואליציה של מתן דיל והביעו תמיכה פומבית. 

טרם יבשה הדיו מההסכם עליו חתם זהר בלום מול מתן דיל וממנו התקפל ברגע האחרון בשל לחצים ארציים שהופעלו עליו, וכבר מבשרות הכותרות על ריצתו של בלום לזרועותיו של יניב מרקוביץ', שעד לפני שבוע טען בסרטון מצולם שאינו ראוי להנהיג את המחנה.

אך היו מי שדבקו לאורך כל הדרך באמת אחת ובעקביות – חברי רשימת "רחובות חופשית" בראשות איטל בציר אלשיך, אשר הציגו לכל אורך הדרך אג'נדה עקבית, רהוטה ולא מזגזגת, ועד לרגע האחרון לא הצהירו על תמיכתם באף מועמד, כשהיום יצאו בהודעה מפתיעה לפיה זוהר נהג כלפיהם בחוסר שקיפות כשרקח מאחורי גבם את המהלך עם דיל, זאת בזמן שהתחייב בפניהם להוביל את המחנה הליברלי כולו ולשמור על אחדותו.

לאחר שחתם זהר על הסרת מועמדותו מהריצה לראשות, הגיעו גם חברי רשימת "רחובות חופשית" להבנות עם דיל, אשר הציג בפניהם תכניות הבראה לסגירת גרעון של כמעט 200 מיליון ₪ וחזון משותף לעיר. מה רבה היתה ההפתעה כאשר גילו כי ראש המחנה שלהם, זהר בלום חזר בו מחתימתו.

בהתחשב במעשה הלא ראוי שנעשה מאחורי גבם, מנהיגי "רחובות חופשית" מתכוונים לעמוד במילתם ולכבד את ההסכם עליו חתמו עם מתן.

דיל: "איטל, שוקי ומגי, שלושה מנהיגים אמינים וראויים, אשר האמת והיושרה הן נר לרגליהם, ואשמח לשיתוף פעולה בינינו, אשר יביא את בשורת האחדות והתקווה לרחובות".

לדברי ח״מ איטל בציר אלשיך: ״כפי שציינו לכל אורך הדרך, לא היה לנו הסכם עם מתן דיל, לא בעל פה ולא בכתב.
לאחר שבלום החליט לפרוש מהנהגת המחנה הליברלי, פעלנו למען הסכמות לקואליציה משותפת עם דיל ובלום. משזה האחרון חזר בו, אנו המחוייבים לאמון, מילה, למנהיגות ולציבור שלנו החלטנו שכפי הראוי נעמוד במילתנו״.
אלשיך מוסיפה: ״רחובות צריכה הנהגה יציבה, שתוביל את העיר למחוזות חדשים בעבודה מבוססת שותפות, שקיפות ואמינות״.

תוכן ממומן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *